اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دیدار رئیس جمهور با ائمه جمعه اهل تسنن موجب اعتمادآفرینی و تقویت امید در جامعه می‌شود

امام جمعه اهل تسنن ارومیه با بیان اینکه دیدار رئیس جمهور با ائمه جمعه اهل سنت سبب تقویت هرچه بیشتر و امید بیشتر در بین مردم شده است، گفت: زمانی که فردی از بطن مردم بتواند با مسؤولان رده بالا در ارتباط باشد بیشتر می‌تواند مطالبات مردمی و مشکلات مردم را به گوش مسؤولان برساند.

دیدار رئیس جمهور با ائمه جمعه اهل تسنن موجب اعتمادآفرینی و تقویت امید در جامعه می‌شود

ماموستا کلشی امام جمعه اهل تسنن ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص دیدار اخیر رئیس جمهور با ۱۵ امام جمعه اهل تسنن اظهار کرد: بیانات و مطالبات خوبی در خصوص دیدار ریاست جمهوری با ائمه‌جمعه مطرح شده است.

وی گفت: این دیدارها در راستای انسجام و اتحاد و تقریب مذاهب اسلامی و تقویت برادری و وحدت اسلامی بسیار مناسب است.

امام  جمعه اهل تسنن یادآور شد: در حوزه استان آذربایجان‌غربی و در خصوص مناطق مرزی مطالبات و بیاناتی مطرح شد و از اولویت‌های مهم دولت فعال کردن بازارچه‌های مرزی است.

کلشی تصریح کرد: رئیس جمهور تاکید بسیار زیادی در خصوص جذب سرمایه‌گذاران خارجی، اشتغالزایی و استفاده از ظرفیت‌های متخصصین داشته‌اند چراکه استفاده از ظرفیت‌های متخصصین سبب توسعه و بالندگی هرچه بیشتر در جامعه و در مدیریت نیز تأثیر مثبت خواهد داشت.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در این دیدار بیان کردند مدیران استانی فارغ از مرزبندی‌های قومیتی و مذهبی قبیله‌ای وضعیت موجود را مدیریت و از ظرفیت‌های اهل تسنن و اهل تشییع بر مبنای شایسته‌سالاری استفاده کنند.

امام جمعه اهل تسنن ارومیه خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های اهل تشییع و تسنن می‌تواند در راستای تقویت بنیه‌های اسلامی و در بین آحاد مردم تاثیر موثری داشته باشد.

کلشی اذعان کرد: اولویت اول ریاست جمهوری تقویت و فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی در استان‌های آذربایجان‌غربی، سیستان بلوچستان، گلستان، کرمانشاه و کردستان بود که رسیدگی به امورات مرزی در این وضعیت نابسامان اقتصادی و تورم ایجاد شده در کشور می‌تواند نقش بسزایی در تقویت بنگاه‌های اقتصادی و پیشرفت و توسعه بیشتر زندگی و معیشت مردم داشته باشد.

وی با اشاره به  دیدار رئیس جمهور  با ائمه‌ جمعه اهل تسنن بیان کرد: اینگونه دیدارها سبب تقویت هرچه بیشتر و امید بیشتر در بین مردم شده است؛ زمانی که فردی از بطن مردم بتواند با مسؤولان رده بالا در ارتباط باشد بیشتر می‌تواند مطالبات مردمی و مشکلات مردم را به گوش مسؤولان برساند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول