اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید حجت‌الاسلام هاشمی

فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم با اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی از خانواده شهید حجت‌الاسلام هاشمی سنجانی تقدیر کردند.

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید حجت‌الاسلام هاشمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده و حجت‌الاسلام سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم به همراه جمعی از مسؤولان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در منزل خانواده شهید حجت‌الاسلام علی هاشمی سنجانی حضور یافته و تکریم این خانواده شهدا پرداختند.
 


حجت‌الاسلام سید حسن اکبری در این دیدار با بیان اینکه دو سال گذشته اعضای کنگره شهدای روحانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند، اظهار کرد: ایشان بعد از آن دیدار بر برگزاری کنگره شهدای روحانی در قم تاکید کردند و با توجه به تاکید ایشان برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این کنگره در قم انجام شد.

وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا موجب تاخیر در برگزاری کنگره شهدای روحانی و در نهایت قرار شد این کنگره در چهارم خردادماه در مصلی قدس شهر مقدس قم برگزار شود.
 


مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم خاطرنشان کرد: تعدادی از دغدغه‌مندان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و برخی دیگر از دستگاه‌های فرهنگی گردهم آمده تا این کنگره را به شیوه مطلوب برگزار کنند که این همدلی و هم‌افزایی منجر به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کنگره می‌شود.

اکبری یادآور شد: روزانه گروه‌های مختلف در منازل خانواده شهدای روحانی حضور می‌یابند و به تکریم خانواده شهدا و ضبط خاطرات باقی مانده از آن‌ها می‌پردازند که این آثار در قالب نمایشگاهی برای عموم مردم به نمایش گذاشته می‌شود و قم به‌عنوان یک استان، حضور فعال در این نمایشگاه خواهد داشت و به نوعی میزبان استان‌های مختلف خواهد بود.
 


وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در پرتو کنگره شهدای روحانی مطرح کرد: در دوران جنگ ۲۲۱ فرمانده از قشر روحانیون داشتیم که معرفی آن‌ها به طور جدی دنبال خواهد شد؛ اعزام روحانیون جانباز بیش از ۷۰ درصد به خراسان رضوی، تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم به کرمان و روحانیون آزاده دوران دفاع مقدس به قزوین از جمله دیگر برنامه‌های کنگره شهدای روحانی است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم ضمن دعوت از خانواده شهید روحانی حجت‌الاسلام هاشمی سنجانی برای حضور در کنگره شهدای روحانی عنوان کرد: امیدواریم عنایت و توجه شهدا موجب شود تا لیاقت ادامه دادن مسیر شهدا را پیدا کنیم.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول