اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای ۵ هزار نفری «سلام فرمانده» در کازرون‌+فیلم

دانش آموزان دهه نودی شهرستان کازرون به همراه والدین خود در استادیوم‌ ورزشی شهید کبیری شهر کازرون، خالق زیباترین صحنه‌ها شدند. این صدای هماهنگ‌ و آهنگ‌ دلنشین، تجدید پیمان و بیعت نسل جدید با انقلاب ، نظام و رهبر بود که درگوش جهانیان طنین‌ انداز شد.

اجرای ۵ هزار نفری «سلام فرمانده» در کازرون‌+فیلم

امیر حسین جمشیدی معاون مدیرکل و مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کازرون، در مورد همایش بزرگ‌ اجرای سرود سلام‌ فرمانده اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری و به نیت بیعت مجدد نوجوانان با انقلاب و رهبر معظم همچنین انس با سپهبد حاج قاسم‌ سلیمانی به عنوان الگوی شخصیتی عدالت خواه در جهان، این‌همایش به همت همکاران‌ فرهنگی، دانش آموزان‌ انقلابی و والدین آنها به بهترین شکل ممکن انجام  گرفت.

وی با اشاره به بازتاب بسیار خوب این برنامه و اجرای زیبای این سرود گفت: این برنامه با استقبال بی‌نظیر دانش آموزان‌ و والدین آنها همراه بود، برای این برنامه تمرینات تا امروز به طور مداوم و منسجم انجام‌ گرفت که الحمدالله به نحو احسن این سرود اجرا شد و ما شاهد زیباترین لحظات خلق شده توسط دانش آموزان و اولیاء آنها بودیم که با ارادت قلبی و با احساس اجرا می‌کردند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون در ادامه افزود: استقبال و  همکاری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، اعضای شورای تامین، ناحیه مقاومت سپاه و فرماندهی نیروی انتظامی در این‌ برنامه قابل تقدیر است.

جمشیدی در ادامه با اشاره به شرایط فعلی جامعه و تشویش اذهان‌عمومی آحاد مردم‌ توسط دشمنان قسم‌ خورده نظام، عنوان کرد: اعتقاد قلبی ما به نظام و انقلاب، ریشه عمیق و محکمی دارد که به نسل های آینده نیز متصل است، هدایت ذهنیت فرزندان به سمت ولایت فقیه، انقلاب، اعتقادات و باورهای دینی وظیفه ماست و باید با انجام کارهای فرهنگی، پر رنگ‌کردن‌ مسایل دینی و اخلاقی به آنها در آشنایی بیشتر با نظام کمک‌کنیم‌ تا در مسیری صحیح گام‌ بردارند.

وی جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی مخرب، صالح و سالم‌ بودن فرزندان را نتیجه تربیت صحیح در مکتب انقلاب و اسلام‌ دانست و تاکید کرد: آموزش و پرورش در کنار مسائل آموزشی، نقش بسیار مهمی در تربیت و مسائل اخلاقی این‌قشر موثر دارد که می‌توان با ایفای نقش، برداشتن‌ گام‌های بلند و تاثیرگذار و خلق حماسه، در تربیت و تحویل انسان‌های بزرگ به عنوان سکانداران واقعی و قابل اعتماد این انقلاب به جامعه  سهیم باشیم.

معاون‌ مدیر کل و مدیر اداره آموزش و پرورش در پایان بیان کرد: همایش اجرای سرود سلام‌ فرمانده با جمعیت بالع بر ۱۰ هزار نفر که مجموع  ۵۰۰۰ دانش آموز به همراه  والدینشان بود را، سیلی محکمی بر صورت دشمنان نظام و انقلاب عنوان و ابراز امیدواری کرد با انجام‌ برنامه‌های مداوم در آینده این‌ مسیر ادامه داشته باشد.
 


انتهای خبر/خ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول