اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری همایش پیاده روی ویژه زوجین سالمندان زنجانی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان از برگزاری همایش پیاده روی ویژه زوجین سالمندان زنجانی خبر داد و گفت: سالمندان بنیاد فرزانگان و مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان و عموم سالمندان می‌توانند روز شنبه در این پیاده‌روی شرکت کنند.

برگزاری همایش پیاده روی ویژه زوجین سالمندان زنجانی

سلمان حسینی، سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ورزش در دوران سالمندی ارتقاء خودباوری و ایجاد حس استقلال را در پی دارد، اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های مهم در افراد مسن از دست دادن کنترل، وابستگی و یا تحمیل شدن به دیگران است و  ورزش کمک می‌کند تا افراد مسن، ظرفیت بیشتری برای انجام فعالیت‌های روزمره زندگی داشته باشند تا از عواقب بی تحرکی دور بمانند و با همسالان خود آشنا شوند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه این گردهمایی توسط اداره کل بهزیستی و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری زنجان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، ورزش و جوانان و شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سالمندان  بنیاد فرزانگان و مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان و عموم سالمندان می‌توانند روز شنبه در این پیاده‌روی شرکت کنند.

حسینی از برپایی غرفه دستاوردهای سالمندان بنیاد فرزانگان و مراکز روزانه سالمندان  تحت نظارت بهزیستی  و ایستگاه سلامت در مسیر پیاده روی در پارک بانوان خبر داد و گفت: ارائه برنامه تغذیه سالم، راهنمایی برای فعالیت جسمی سالمندان با توجه به محدودیت‌های جسمی و حرکتی، در غرفه‌های پزشکی و سلامتی برای سالمندان از خدماتی است که در مسیر پیاده‌روی انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول