اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انبار لوازم یدکی دپو شده در شیراز لو رفت

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی یک انبار و کشف 6 هزار قطعه انواع لوازم یدکی احتکار، به ارزش 40 میلیارد ریال در یکی از خیابان‌های شیراز خبر داد.

انبار لوازم یدکی دپو شده در شیراز لو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیب با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلال‌گران اقتصادی، روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی استان از وجود انبار احتکار لوازم یدکی خودرو در یکی از خیابان‌های شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق به کشف 6 هزار قطعه انواع لوازم یدکی احتکار شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش کالاهای احتکار شده برابر نظر کارشناسان 40 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ایجاد صفحه جعلی کارمند اخراجی در اینستاگرام با انگیزه انتقام جویی

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری زنی خبر داد که با ایجاد صفحه جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث هتک حیثیت چند نفر از کارمندان یک شرکت در این شهرستان شده بود.

سرهنگ فرشید زینلی اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی به پلیس فتا با موضوع ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت علیه چند نفر از کارمندان یک شرکت خصوصی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم که زنی 35 ساله و کارمند اخراجی همان شرکت خصوصی بود را شناسایی و آن را به پلیس فتا احضار کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با شاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه انگیزه خود را انتقام جویی عنوان کرد، گفت: وی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

زینلی تصریح کرد: تهدید و هتک حیثیت در فضای مجازی خط قرمز پلیس فتا است و شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند موضوع را از  طریق سایت به ادرس www.cyberpolice.ir (بخش فوریت‌های سایبری)  با ما در میان بگذارند.

کشف احتکار روغن و شکر در منزل مسکونی

فرمانده انتظامی فسا از کشف روغن و شکر احتکار شده به ارزش 4 میلیارد و 760 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر احتکار روغن و شکر توسط دو نفر سودجو در یکی از محلات شهرستان فسا، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش "ششده و قره بلاغ" قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی افسران پلیس به همراه نماینده اداره صنعت و معدن، 2 منزل مسکونی از قبل شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند و موفق شدند 4 تن و 572 کیلوگرم روغن جامد و 850 کیلوگرم شکر کشف کنند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اقلام احتکار شده را 4 میلیارد و 760 میلیون ریال (به نرخ جدید) برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص دو نفر با پرونده متشکله روانه دادسرا و اقلام مشکوفه جهت برگشت به چرخه توزیع، تحویل اداره صنعت و معدن این شهرستان شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول