اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توسعه شبکه آب و فاضلاب بافت قدیم قشم با اعتبار 2500 میلیارد ریال کلید خورد

سازمان منطقه آزاد و شورای اسلامی شهر قشم تفاهم نامه همکاری در زمینه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در بافت قدیم شهر امضاء کردند.

توسعه شبکه آب و فاضلاب بافت قدیم قشم با اعتبار 2500 میلیارد ریال کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عصر امروز در آیین امضای این تفاهم‌نامه‌ گفت: اصلاح شبکه توزیع آب و احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب در بافت قدیم شهر قشم با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال تا پایان امسال انجام می شود.

افشار فتح‌الهی ادامه داد: در فاز اول این پروژه با اعتبار 300 میلیارد ریال تا چهارماه آینده ۱۸ کیلومتر شبکه توزیع آب بهسازی و ۱۶ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب احداث می شود.

وی خاطرنشان کرد: 12 هزار مشترک بافت قدیم از منافع و نتایج این طرح بهره‌مند خواهند شد.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل و همگرایی بین دستگاه‌های اجرایی جزیره قشم، افزود: آسیب انجام نشدن کارها در سال های گذشته به دلیل دعوای بین دستگاه‌های اجرایی مستقیما به مردم قشم وارد شده و ما امروز تلاش داریم با توانی مضاعف این مشکلات را برطرف کنیم.

رییس شورای شهر قشم نیز در این آیین گفت: امروز با تعامل و همکاری خوب بین سازمان منطقه ازاد و شورای شهر بسیاری از کارهای برزمین مانده در حوزه شهری در حال انجام است.

حبیب بازماندگان ادامه داد: بازگشایی معابر به ویژه بازسازی و معـماری سنتی و حذف مسیر عبور خودرویی میدان امام تا میدان پاسداران یکی از طرح‌هایی است که با جدیت در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: حل مشکل محله چابهار به منظور پیشگیری از جاری شدن سیلاب، احداث ترمینال، جمع آوری خودروهای فرسوده در سطح شهر، رفع سد معبر توسط تعمیرگاه‌های خودرو و حل مشکلات معابر شهر از مهمترین پروژه هایی است که توسط شهرداری و شورای شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/88074

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول