اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جوکار: شهدای دانش‌آموز به عنوان الگو معرفی شوند

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که یزد یک هزار دانش‌آموز شهید به انقلاب تقدیم کرد گفت: شهدای دانش‌آموز الگوی ولایت‌مداری و بصیرت هستند و باید به دانش آموزان عصر حاضر معرفی شوند.

جوکار: شهدای دانش‌آموز به عنوان الگو معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در جمع اعضای هیئت انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان یزد اظهار کرد: یزد مفتخر است که بیش از چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و امروز شهدای یزد برای تمام مردم استان افتخاری بزرگ هستند.

وی با اشاره به این‌که یک هزار نفر از شهدای والامقام یزد را دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند افزود: استان یزد شهید ۱۲ ساله و ۱۴ ساله دارد و درس ایستادگی،‌ بصیرت و ولایت‌مداری به جامعه دادند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شهدای دانش‌آموز همانند دیگر شهدای انقلاب بصیرت بسیار بالایی داشتند گفت: یکی از شهدای دانش‌آموز کشور شهید فهمیده بود که حضرت امام خمینی(ره) از ایشان به عنوان رهبر یاد کردند و این شهید والامقام با اقدام بزرگی که انجام داد،‌ به الگویی برای همه ما تبدیل شد و راه را به همه نشان داد.

جوکار با بیان این‌که در همین استان یزد و در شهرستان بهاباد کلاس درسی داشتیم که تعطیل شد و معلم به همراه همه دانش‌آموزان به جبهه رفتند خاطرنشان کرد: معلم آن شهید و تعدادی از دانش‌آموزان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر این‌که شهدای دانش‌آموز باید به عنوان الگوهای موثر به جوانان و دانش آموزان عصر حاضر معرفی شوند، تصریح کرد: امروز وظیفه ما آن است که خدمت‌گزار مردم باشیم و برای عموم افراد جامعه به ویژه خانواده معظم شهدا تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم تصریح کرد: شهدا انقلاب را بیمه کردند و در این مسیر از جان خود گذشتند تا انقلاب در مسیر توسعه و پیشرفت با قدرت باقی بماند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول