اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مدیرکل ارشاد یزد: خانواده و جمعیت دو راهبرد فرهنگی و رسانه‌ای امروز است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد رعایت اولویت‌های محتوایی را از جمله الزامات اجرایی در حوزه راهبردهای رسانه‌ای و فرهنگی دانست و گفت: توجه به مباحث خانواده و جمعیت راهبرد جدی فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان است.

مدیرکل ارشاد یزد: خانواده و جمعیت دو  راهبرد فرهنگی و رسانه‌ای امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، احسان عابدی صبح امروز در نشست خبری که به منظور بزرگداشت روز جهانی ارتباطات برگزار شد، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه مأموریت مهم هدایت، حمایت و نظارت شئون فرهنگی، هنری و رسانه‌ای نظام را به عهده دارد.

وی با اشاره اهمیت و حساسیت نقش اصحاب رسانه در توسعه همه جانبه استان و کشور، افزود: تقویت جایگاه شورای فرهنگ عمومی از جمله اقدامات در دستور کار این دوره مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه رعایت اولویت‌های محتوایی از دیگر الزامات اجرایی در حوزه رسانه‌ای و راهبردهای فرهنگی است، گفت: ما از محتواهایی حمایت می‌کنیم که برگرفته از رشد معنوی و فضائل اخلاقی جامعه متناسب

عابدی توجه به بحث خانواده و جمعیت را از جمله رویکردهای جدی فرهنگی، هنری و رسانه‌ای وزارتخانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان یزد دانست و تصریح کرد: جشنواره‌ها از این پس هدفمند و با اولویت تقویت و تبیین مبانی انقلاب و جمهوری اسلامی هدایت و برگزار می‌شود.

وی هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی از دیگر بایدهای توسعه فرنگی و اجتماعی استان یزد عنوان کرد و گفت: بنا داریم در چارچوب قانون عناصر فعال در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را تقویت و حمایت کنیم.

مدیرکل ارشاد یزد با بیان این‌که استان یزد در حوزه رسانه به لحاظ تعداد رتبه پنجم را دارد، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در استان یزد باید با هم‌افزایی بیش از پیش تأثیرگذاری خود را بیشتر و موثرتر کنند.

عابدی تدوین آئین نامه ویژه خبرنگاران را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: این مهم در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و به زودی ابلاغ می شود.

وی در پایان با بیان این‌که بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با تقویت برنامه‌های قرآنی کاهش خواهد یافت، گفت: در این حوزه بنا داریم برنامه های قرآنی در تمام شهرستان‌های استان را حمایت و تقویت کنیم.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول