اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازدید سرزده دادستان بهمئی از واحدهای صنفی/برخورد قاطع با گرانفروشان و احتکارکنندگان

دادستان بهمئی در بازدید از بازار این شهرستان گفت: بازار بهمئی زیر ذره بین و پایش دستگاه‌های نظارتی و بازرسی قرار دارد و با متخلفین برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

بازدید سرزده دادستان بهمئی  از واحدهای صنفی/برخورد قاطع با گرانفروشان و احتکارکنندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، عبدالله حبیبی‌منش دادستان بهمئی در راستای حمایت از مصرف کننده و جمعی از دستگاه‌های نظارتی در پی گزارشات مردمی مبنی بر نابسامانی بازار، از نزدیک از واحدهای صنفی بازدید کرد.

دادستان شهرستان بهمئی با تاکید رئیس‌کل دادگستری استان و دادستانی استان و حمایت از حقوق عمومی مردم، بازدید از بازار شهرستان بهمئی صورت گرفت و کمبود کالاهای اساسی در سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و اظهار داشت: قطعاً حمایت از تامین کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی دغدغه‌ همه‌ مسئولان است و دادستانی با برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار و حضور میدانی در بازار و بازدید از واحدهای صنفی این موضوع را پیگیری می‌کند.

 حبیبی‌منش خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید‌های سرزده، افزایش نظارت‌ها، کنترل بازار، کنترل قیمت‌ها و همچنین رفع کمبودهای اخیر کالا در بازار است.

وی با تأکید بر برخورد با گرانفروشی، احتکار ، اظهار داشت: دادستانی همه ظرفیت‌های نظارتی خود را به صورت مستمر در روند کنترل بازار به‌کار گرفته است.

حبیبی‌منش با بیان این‌که حوزه دادستانی در راستای حمایت از حقوق عامه مردم یا هر گونه گران فروشی، کم فروشی، احتکار و اخفاء کالا طبق قانون برخورد خواهد کرد گفت:   بازار بهمئی زیر ذره بین و پایش دستگاه‌های نظارتی و بازرسی قرار دارد و با متخلفین برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

دادستان شهرستان بهمئی گفت: از مردم  تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به مراجع مربوطه اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین  به آن رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در پایان هشدار داد و گفت: شناسایی متخلفان و محتکران کالا‌های اساسی و بحث رصد انبار‌ها بخصوص انبار‌های خانگی در دستور کار قرار دارد و یقیناً برخورد دستگاه قضایی با متخلفان بازار و محتکران بدون اغماض خواهد بود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول