اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

احتکار 2 تن روغن خوراکی در شهرستان شیروان

فرمانده انتظامی شیروان از کشف 2 تن و 35 کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده خبر داد.

احتکار 2 تن روغن خوراکی در شهرستان شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سرهنگ مجید یگانه پور، فرمانده انتظامی شیروان در گفت‌وگو با خبرنگارها با اعلام احتکار ۲ تن روغن خوراکی در این شهرستان در روز گذشته، اظهارکرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و مقابله با پدیده شوم احتکار و همچنین مبارزه بی‌امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، مأموران مبارزه با قاچاق پلیس امنیت عمومی گزارشی مبنی بر احتکار کالای اساسی و مصرفی در منزلی در شهر شیروان دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه تیم عملیاتی پلیس پس از هماهنگی‌های قضایی و با حضور بازرسان اداره تعزیرات و اداره اصناف از محل شناسایی‌شده بازدید کردند، گفت: در این رابطه ۲ تن و ۳۵ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده به ارزش تقریبی ۳۷۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شیروان افزود: از شهروندان فهیم و مسئولیت‌پذیر درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری سریع متخلفان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی اقدام نماییم.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول