اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توقیف ۲۴ دستگاه خودروی قاچاق‌بر در استان مرکزی

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای هفتمین مرحله از طرح برخورد با خودروهای قاچاق‌بر در استان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۴ دستگاه خودروی شوتی توقیف و حدود ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

توقیف ۲۴ دستگاه خودروی قاچاق‌بر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک یوسف سپهوند بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و در پیگیری مطالبات مردمی در برخورد با خودروهای شوتی که رانندگی‌های خطرناکی در محورهای مواصلاتی دارند، هفتمین مرحله طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر در محورهای مواصلاتی استان اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح عملیاتی،‌ تعداد ۲۴ دستگاه خودروی قاچاق بر(شوتی) توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد:‌ طی این عملیات‌ها ۹۲ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه، ۳۲ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۵ دستگاه لوازم برقی بزرگ، ۴۵۰ کیلوگرم گردو، ۱۳ هزار و ۳۹۵ عدد قطعات یدکی خودرو، ۳۴ هزار و ۴۷۰ قلم انواع تنقلات و مواد خوراکی، ۳۱۰۰ عدد لامپ ریسه‌ای، ۷۲۰ دست کارد آشپزخانه و ۲۷۶۰ متر انواع پارچه قاچاق کشف شد.

سپهوند با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، ۴۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است ادامه داد: ۲۰ نفر قاچاقچی کالا در این عملیات‌ها دستگیر شدند.

وی بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد.

دستگیری ۱۴۵ خرده‌فروش مواد مخدر در اراک

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین بیان داشت: به دنبال برنامه‌ریزی پلیس در رسیدگی به درخواست شهروندان مبنی بر پاک‌سازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اراک از وجود خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، از ابتدای سال جاری این طرح با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در این شهرستان، اجرا شد.

سپهوند با اشاره به کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این طرح خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی شهرستان اراک موفق به دستگیری ۱۴۵ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر و کشف یک کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر از آنان شدند.

وی در ادامه مواد مخدر را یکی از معضلات اجتماعی برشمرد و با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح، از آنان خواست تا از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و بیان گزارش‌های خود در زمینه محل‌های تجمع و فعالیت معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر، پلیس را در انجام موفقیت‌آمیز طرح‌های پاک‌سازی یاری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول