اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فعالیت 3000 آمبولانس فرسوده در کشور/ 1000 آمبولانس اورژانس خریداری می‌شود

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه سه هزار دستگاه از آمبولانس‌های کشور فرسوده هستند، گفت: تعداد یک هزار دستگاه آمبولانس اورژانس تا پایان سال جاری خریداری می‌شود.

فعالیت 3000 آمبولانس فرسوده در کشور/ 1000 آمبولانس اورژانس خریداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر میعاد فر ظهر امروز در نشست با مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و وزیر بهداشت بر نوسازی ناوگان اورژانس تأکید دارند و در همین راستا تعداد یک هزار دستگاه آمبولانس اورژانس تا پایان سال جاری نوسازی می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: باید در یک فرآیند سه الی چهارساله، سه هزار دستگاه آمبولانس نو وارد ناوگان اورژانس کشور شود.

وی افزود: چند سالی است از خرید آمبولانس محروم بودیم که با دستور رئیس‌جمهور برای خرید آمبولانس، امسال حداقل یک هزار دستگاه آمبولانس نو برای اورژانس کشور خریداری می‌شود و با نشست‌هایی که پس‌از این دستور با سازمان برنامه‌وبودجه داشتیم، تا پایان سال خبرهای خوبی در تأمین آمبولانس خواهیم داشت.

رئیس سازمان اورژانس کشور درباره ایجاد ساختمان برای پایگاه‌های کانکسی استان بوشهر نیز گفت: بخشی از اعتبارات برای ساخت و تأمین پایگاه‌ها باید از طریق اعتبارات استانی و حوادث، بخشی از اعتبارات نیکوکاران و بخشی از آن نیز از شرکت‌های صنعتی فعال در استان است که باید حق آلایندگی خود را بپردازند تا در بخش سلامت مردم هزینه شود؛ البته بخشی از این اعتبارات نیز کشوری است که به دانشگاه علوم پزشکی تخصیص داده می‌شود.

میعاد فر یکی از مسائل اورژانس استان بوشهر را نبود ساختمان مرکزی مناسب دانست و افزود: باید در فرآیندی دو ساله، ساخت ساختمان مرکزی اورژانس استان بوشهر انجام شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تفاهم‌هایی برای تقویت اورژانس هوایی در استان بوشهر انجام شده، گفت: البته نیروهای نظامی به‌خوبی وارد موضوع اورژانس هوایی شده‌اند که با دستور رهبر انقلاب و رئیس ستادکل نیروهای مسلح بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول