اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ویزیت رایگان بیماران نیازمند در درمانگاه‌های فوق تخصصی‌ فارس

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: برای نخستین بار در کشور درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی‌ بدون ویزیت، بیماران نیازمند و محروم را پذیرش می‌کنند.

ویزیت رایگان بیماران نیازمند در درمانگاه‌های فوق تخصصی‌ فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ حسین صمصامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان فارس با 45 کانون جامعه پزشکی و با‌ کمک جهادگران بسیجی  عرصه سلامت، بهداشت و درمان، خدمات پزشکی رایگان به جامعه هدف ارائه می کند.

وی اظهار کرد: گروهای جهادی از ابتدای این هفته، طی‌ فراخوان  و اعلام به مدیر محله، با مرکزیت‌ مسجدمحوری به محرومان به ویژه مددجویان کمیته امداد، بهزیستی اقدام به پایش و سپس معرفی به پزشک خانواده و مراکز درمانی می‌کنند.

رئیس جامعه پزشکی استان فارس بیان داشت:‌  بیماران نیازمند در بیمارستان نمازی و دیگر بیمارستان هایی‌ که در طرح  کمک به‌ سلامت و درمان شرکت دارند، در موارد‌ درمانی شامل جراحی، سونوگرافی، تشخیصی، دندانپزشکی خدمات دریافت می‌کنند.

صمصامی اضافه کرد: استقرار ماشین های دندانپزشکی در سرچهان و کشن‌، 12 یونیت روزانه با‌ کمک  خیران از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی است.

وی اظهار داشت: تمام طرح های بهداشتی و درمانی در قالب طرح‌ شهید‌‌ رهنمون با  هدف شناسایی، مشاوره و درمان اجرا می گردد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پرشکی استان فارس ادامه داد: با راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی با مسئولیت استاندار و فرمانده سپاه فجر به عنوان جانشین قرارگاه، خدمات ارزنده ای در عرصه های مختلف در مناطق محروم  و کم برخوردار انجام شده و این حرکت جهادی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول