اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسیج اصناف و بازاریان قشم در میدان تنظیم بازار

فرماندار شهرستان قشم از برگزاری رزمایش آمادگی و ساماندهی بازرسین بسیج حوزه اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی شهرستان قشم با هدف ساماندهی و تنظیم بازار خبر داد.

بسیج اصناف و بازاریان قشم در میدان تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی تختی با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد جو روانی آرام در بازار و مقابله با احتکار و گرانفروشی و پیشگیری از سوء استفاده از حذف ارز ترجیحی بسیج اصناف و بازاریان قشم در میدان حضور دارد.

وی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین، اضافه کرد: حذف ارز ترجیحی دست رانت خواران را از اقتصاد ایران کوتاه می کند و به مرور زمان عدالت اجتماعی را در جامعه افزایش خواهد داد.

فرماندار شهرستان قشم ادامه داد: امروز همه وظیفه داریم به دولت در ایجاد عدالت متوازن کمک کنیم و دست سوء‌استفاده گران را قطع کنیم و از همین روی ساماندهی بازار و مبارزه با احتکار و گرانفروشی یکی از اولویت های مهم است.

به گفته محمدحسینی تختی، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی افکار عمومی در خصوص پیامدهای مثبت ارز ترجیحی نیز یکی دیگر از اقداماتی است که مسئولین و رسانه‌ها باید با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش فارس، این رزمایش با حضور فرماندار شهرستان قشم، سرهنگ حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، رییس اداره تعزیرات حکومتی، مسئول اصناف سازمان منطقه آزاد قشم ، رییس صنعت، معدن و جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/88074

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول