اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توقف احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره جانبازان و معلولان خراسان‌جنوبی

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: احداث مجموعه ورزشی چند منظوره جانبازان و معلولان در خراسان جنوبی در مرحله طراحی متوقف شده که بایستی پیگیرهای لازم برای عملیاتی شدن آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیات استان صورت گیرد.

توقف احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره جانبازان و معلولان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،  سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین عصر امروز در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان‌جنوبی  اظهار داشت: در ابلاغیه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رئیس جمهوری اسلامی ایران، ۱۶دستگاه اجرایی موظف به  اجرای وظایف محوله در حوزه ورزش‌های جانبازان و معلولین هستند.

وی افزود: واگذاری رایگان سالن‌ها و تجهیزات ورزشی در اختیار سازمانها و ادارات تابعه در استانها و شهرستانها، تخصیص اعتبارات ویژه و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشور و مناطق، توجه شهرداری‌ها به فعالیت‌های فرهنگی  و ورزشی جانبازان و معلولین در این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تصریح کرد:  ستاد ملی توسعه و ترویج  ورزش‌های جانبازان و معلولین به ریاست وزیر ورزش وجوانان و دبیری رئیس فدراسیون و عضویت ۱۶ وزارتخانه همسو هر فصل تشکیل می‌شود و   برای اجرای مصوبه یادشده تشکیل شده و گزارشات و مصوبات آن نیز به شورای عالی فرهنگی ارائه می‌گردد.

 اسبقیان یادآور شد: احداث مجموعه ورزشی چند منظوره جانبازان و معلولان در خراسان جنوبی در مرحله طراحی متوقف شده که بایستی پیگیرهای لازم برای اجرایی شدن آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیات استان صورت گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی مصوبه کددار برای احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین دارد که بایستی به منظور عملیاتی کردن آن از سوی مجموعه استانداری و اداره‌کل ورزش و جوانان  پیگیری‌های لازم انجام شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: در ۱۵ استان کشور عملیات احداث مجموعه‌های ورزشی ویژه جانبازان و معلولین آغاز شده و در بیش از هفت استان ساخت آن به اتمام رسیده است.

اسبقیان با بیان اینکه هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین  خراسان جنوبی به لحاظ عملکردی جزو ۱۵ استان برتر کشور بوده است، افزود: اما طی ۲ سال اخیر به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و مهاجرت رئیس هیات به مشهد افت قابل محسوسی را داشته است.

وی به ادامه حمایت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فدراسیون از هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل سخت‌افزاری رشته‌های متنوع ورزشی پیش از این یک سری تجهیزات دوومیدانی و بدنسازی در اختیار استان قرار گرفته و طی روزهای آتی نیز محموله‌ای دیگر ارسال خواهد شد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول