اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز در محورهای شمال سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از افزایش احتمال تصادفات به دلیل کاهش دید رانندگان در شرایط غبار آلود محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این شرایط آب و هوایی تأکید کرد.

لزوم خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز در محورهای شمال سیستان و بلوچستان

مهدی خمر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از زاهدان اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و وجود گرد و غبار در اکثر محور های مواصلاتی استان، لازم است رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

وی افزود: از روز گذشته دراکثر محورهای مواصلاتی  استان علل خصوص محور "زاهدان به زابل" ، "زاهدان - بم" و محور "زاهدان- خاش" گرد و غبار باعث کاهش دید رانندگان شده است.  

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: رانندگان حتما برای تردد در این محورها می بایست حتی در روز چراغ خودرو را روشن نموده و از جفت راهنما در شرایط بد جوی استفاده نمایند.

خمر در ادامه بیان داشت: لازم است رانندگان گرامی در این شرایط جوی ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی  از عجله و شتاب  در رانندگی به طور جد پرهیز نمایند چرا که بیشترین علت وقوع تصادفات در این شرایط جوی سرعت و سبقت غیر مجاز می باشد.

وی خطرنشان کرد: مأموران پلیس راه به طور شبانه روز در حال رصد و کنترل محورهای مواصلاتی هستند و به طور قطع برای حفظ جان و مال شهروندان با کوچکترین تخلف رانندگی در این شرایط جوی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول