اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

مجید زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد رودکی شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، مجید زین العابدین را به عنوان مشاور وزیر و مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

مجید زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد رودکی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی خطاب به «مجید زین‌العابدین» شناخت و به کارگیری استعدادهای درخشان هنری و ادبی در سطح داخلی و بین المللی به ویژه نسل جوان انقلابی، حمایت مادی و معنوی از آفرینش های حرفه ای هنرمندان کشور، تلاش برای پیشرفت و توسعه هنر همتراز با شأن تاریخی ـ ملی و دینی ایران اسلامی، حمایت از جشنواره های هنری و ادبی فاخر در سطح ملی و بین المللی، تبیین و نشر مبانی نظری هنر و نمونه سازی در زمینه های دینی و انقلابی از وظایف مدیرعامل جدید این بنیاد برشمرده شده است.  
بنیاد فرهنگی هنری رودکی بر اساس مصوبه هیات وزیران و به استناد ماده واحده قانونی مصوب مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و از مهمترین بنیادهای فرهنگی کشور است که به منظور حمایت از پیشرفت و اعتبار برجسته ملی و بین المللی فعالیت های هنری و ادبی کشور زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت  می کند.‌ این بنیاد علاوه بر تولید محصولات و محتوای فاخر فرهنگی، با بهره از زیرساخت های راهبردی، به پرورش استعدادهای درخشان هنری نیز می پردازد.

مجید زین العابدین پیش از این مدیر شبکه یک سیما بود و بعنوان یکی از مدیران خوش سابقه فرهنگی در کشور، به مدت یک دهه مدیریت شبکه های یک، سه و پنج تلویزیون را هم در کارنامه دارد.

پیش‌تر مهدی افضلی مدیرعاملی بنیاد فرهنگی هنری رودکی را بر عهده داشت.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول