اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ایران در آستراخان/پرواز مستقیم رشت - آستراخان از خرداد امسال

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قصد دارد نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی، تجاری و صنعتی خود را در اواخر تابستان امسال در آستراخان برپا کند، گفت: از مدیران استان آستراخان درخواست داریم تا کمک‌های لازم را برای برپایی این نمایشگاه به عمل آورند.

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ایران در آستراخان/پرواز مستقیم رشت - آستراخان از خرداد امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش تابان امروز در دیدار با ولادیمیر گالاوکف وزیر روابط خارجی آستراخان در محل وزارت روابط خارجی آستراخان با اشاره به اینکه با پیگیری‌های به عمل آمده قرار است پرواز مستقیم بین رشت و آستراخان از اواسط خردادماه سال جاری برقرار شود، اظهار کرد: این پرواز که توسط شرکت پارس‌ایر انجام خواهد می‌شود علاوه بر اینکه نقش بسزایی در گسترش روابط بین دو استان گیلان و آستراخان دارد، می‌تواند در ارتقای روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری ایران و روسیه نیز نقش‌آفرین باشد. 

وی با بیان اینکه از طرف روسی انتظار داریم که مساعدت‌های لازم را برای حمایت از تداوم این مسیر پروازی به عمل آورند، گفت: تسهیل در صدور روادید از سوی سرکنسولگری روسیه در رشت و تسهیل در ورود اتباع ایرانی در فرودگاه آستراخان می‌تواند در تقویت این مسیر هوایی بسیار موثر باشد. 

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قصد دارد نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی، تجاری و صنعتی خود را در اواخر تابستان امسال در آستراخان برپا کند، افزود: از مدیران استان آستراخان درخواست داریم تا کمک‌های لازم را برای برپایی این نمایشگاه به عمل آورند. 

وزیر روابط خارجی آستراخان نیز در این دیدار با بیان اینکه خبر برقراری پرواز مستقیم رشت به آستراخان و برپایی نمایشگاه ایران در آستراخان موجب خرسندی ماست، اظهار کرد: در این خصوص بنده موارد را پیگیری خواهم کرد و حداکثر تلاش خود را برای عملیاتی شدن این دو رویداد مهم انجام می‌دهم. 

ولادیمیر گالاوکف با استقال از روابط بین دو کشور ایران و روسیه گفت: ما تمایل داریم استان آستراخان از طرف روسیه و استان گیلان از طرف ایران به عنوان مرکز و دروازه ورود دو کشور محسوب شود و از طریق این مناطق فعالیت‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری به مناطق دیگر گسترش داده شوند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول