اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای دستور امروز مخبر برای رفع کمبود روغن در اسلامشهر + فیلم

طی بازدید معاون اول رئیس جمهور از فروشگاه‌های اسلامشهر و پیگیری تامین روغن شهرستان، امشب حدود 5 تن روغن در اختیار فروشگاه‌های اسلامشهر قرار گرفت.

اجرای دستور امروز مخبر برای رفع کمبود روغن در اسلامشهر + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، ظهر امروز در بازدید سر زده محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از بازارچه‌های اسلامشهر، بصورت تلفنی پیگیر فوری تامین کمبود روغن در اسلامشهر شد.

با پیگیری‌ها و مشاهدات خبرنگار فارس در اسلامشهر این وعده و پیگیری دولت مردمی محقق و فعلا حدود 5 تن روغن در اختیار فروشگاه‌ها قرار گرفت.

 

 

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر در گفتگو با فارس گفت: طبق قولی که معاون اول رئیس جمهور داده بودند و  با پیگیری های استانداری، ۵ تن روغن مورد نیاز فروشگاه رفاه اسلامشهر که از فروشگاه‌های مهم و مرکزی اسلامشهر است تامین و امشب قبل از بسته شدن فروشگاه این روغن‌ها توسط فروشگاه بارگیری شد.

حبیبی افزود: با پیگیری‌های معاون اول رئیس جمهور و استاندار تهران دستور ویژه‌ای صادر شد که با پیگیری های انجام شده استان تهران و شهرستان های آن از فردا به تدریج در بحث روغن خوراکی کمبودی نخواهند داشت.

حبیبی افزود: میزان مصرف روزانه روغن خوراکی مردم اسلامشهر در حال حاضر ۴۰ الی ۵۰ تن می باشد که با پیگیری های لازمه تامین خواهد شد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول