اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هدفمندی یارانه‌ها تکلیف قانونی است/ قدرت خرید مردم بیشترخواهد شد

استاندار گلستان گفت: امروز دولت مردمی سیزدهم و در راس آن ریاست محترم جمهور زمانی که می‌خواهد تکلیف قانونی را اجرا کند مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

هدفمندی یارانه‌ها تکلیف قانونی است/ قدرت خرید مردم بیشترخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: ما در شرایط مطهر دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و در این نبرد و تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی که بر مردم مظلوم ایران تحمیل شده دچار غفلت‌ شده‌ایم.
وی ادامه داد: امروز دولت مردمی سیزدهم و در راس آن ریاست محترم جمهور زمانی که می‌خواهد تکلیف قانونی را اجرا کند مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

استاندار گلستان تصریح کرد: این اتفاق یک تکلیف قانونی بود و باید اجرا می‌شد و دولت‌ها حتی جرأت رفتن به این سمت را نداشتند و این اقدام دولت شجاعانه بود و در اوج مظلومیت این کار را انجام داد.

زنگانه گفت: ما خوشحالیم که در استان با حضور همه افراد آگاه و مردم هوشمندساز و کار اجرایی و مدیریتی هم‌افزا و منسجم، شرایط اجرای طرح با به بهترین نحو داریم.

* امروز بیش از هر زمان دیگری به اغناء‌سازی نیاز داریم/ هر جا شجره طیبه بسیج و سپاه را به میدان آمد اتفاقات مبارکی رخ داد

وی افزود: الگوی قرارگاه ۱۷ ربیع در قرارگاه شهید امانی بکارگیری شد و جانشین این قرارگاه فرمانده سپاه نینوا استان است چون همیشه هر جا که شجره طیبه بسیج و سپاه را داشتیم اتفاقات مبارکی رخ داد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به اغناء‌سازی نیاز داریم.

زنگانه گفت: در استان گلستان در موضوع نهاده‌ها دستگیری زیادی داشتیم و چه کسی است که قبول نداشته باشد روش قبلی یارانه فساد ایجاد نمی‌کرد.

وی افزود: میزان مصرف دهک دهم به دهک اول برای گوشت گوسفند ۲۵ برابر بوده در گوشت گوساله هفت و نیم برابر در گوشت مرغ ۲ و هفت دهم برابر و در تمام اقلام دیگر چند برابر بوده است.

* در استان گلستان ۷۱۵ هزار نفر جزء سه دهک کمتر برخوردار هستند

استاندار گلستان گفت: در استان گلستان ۷۱۵ هزار نفر جزء سه دهک کمتر برخوردار هستند که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی به ازای مرغ، تخم‌مرغ، روغن، شیر و لبنیات می‌گیرند.

وی افزود: یک میلیون و ۲۰۶ هزار نفر جزء دهک چهار تا ۹ هستند و باقی جزء دهک دهم هستند.

زنگانه تاکید کرد: یکی از برنامه‌های تمامی نامزدها در زمان انتخابات ریاست جمهوری همین اجرای هدفمندی یارانه‌ها بوده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: حتی قدرت خرید مردم برای این چهار کالا افزایش پیدا کرده و‌این باید برای مردم خوب تبیین شود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول