اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تداوم پویش «به حرمت علی (ع) می بخشم» در فارس؛ 2 محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند

رئیس کل دادگستری استان فارس از رهایی 2 نفر دیگر از محکومین به قصاص نفس در استان فارس در حوزه‌های قضایی قیروکارزین و کوه چنار با جلب رضایت اولیاء دم و تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف استان خبر داد.

تداوم پویش «به حرمت علی (ع) می بخشم» در فارس؛ 2 محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری  و در راستای پویش «به حرمت علی(ع) می‌بخشم» با رضایت گرفتن  از اولیاء دم، تاکنون 6  فقره قتل در استان به مصالحه ختم شده است، گفت:  در سال جاری تلاش در جهت جلب رضایت از اولیای دم پرونده‌های استیذان قصاص و استفاده هر چه بیشتر از  هسته های جهادی ، مصلحین قرآنی  و معتمدین محلی  در امر سازش   در دستور کار شورا‌های حل اختلاف قرار گرفته است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس  تاکید کرد: بی شک، تلاش بی شائبه و شبانه روزی در جهت مصالحه و سازش، نقشی ارزنده و اثربخش در مسیر حل و فصل دعاوی و اختلافات و نیز ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه دارد که این امر از مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد بوده که حاصل تلاش بی دریغ اعضا وکارکنان شوراهای حل اختلاف استان است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول