اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ایمنی معادن زغال‌سنگ کرمان در اولویت است

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ استان کرمان گفت: یکی از مهمترین کارها ایمنی معادن است چون زغال‌سنگ یکی از پرخطرترین معادن کشور است.

ایمنی معادن زغال‌سنگ کرمان در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین عامریان امروز در دیدار اعضای هیأت مدیره شرکت زغال‌سنگ کرمان اظهار کرد: یکی از بحران‌های صندوق بازنشستگی فولاد، شرکت زغالسنگ بود که با این مدیریت جهادی توانست این بحران‌ها را به نحو احسن برطرف کند.

عامریان از مدیرعامل و اعضا هیات مدیره درخواست کرد که در رفع سایر مشکلات قشر زحمتکش کارگر تمام تلاش و توان خود را به‌کار گیرند.

عامریان افزود: دنبال راه حل‌های بنیادی، سریع و کم هزینه باشید و اتاق فکر برای طرح‌های پیشنهادی تشکیل بدهید.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: در خصوص جذب نیروی انسانی برای معدن هرچه سریع‌تر باید سازکار جذب را مشخص و بعد از تایید اعضای هیات مدیره و مدیرعامل زغال‌سنگ کرمان جهت تایید نهایی و انجام امورات لازم و تایید مدیرعامل به صندوق ارسال کنید.

وی خاطرنشان کرد: صندوق فولاد و شرکت دالاهو تمام حمایت خودرا از طرح‌های پیشنهادی و کارشناسی شده انجام می‌دهد.

عامریان به مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ دستور داد که به‌دنبال تامین منابع مالی باشد و وضعیت فعلی زغال‌سنگ کرمان که بیشتر حالت کارگاه‌داری دارد تا معدن‌داری، را اصلاح و گفت: حتما باید نسبت به طرح‌های رو به رشد همکاری لازم را داشته باشد و از طرح‌های جدید و تاثیرگذار حمایت شود.

محسن شریفی مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ کرمان هم گزارشی از عملکرد سال گذشته این شرکت را مطرح و اظهار داشت: فروش زغال و قراردادهای فروش زغال، کاهش جریمه‌های شرکت از ۸ میلیارد به ۲ میلیارد، نصب سیستم نظارت (مانیتورینگ) و تجهیز و بروزرسانی معادن، تاسیس واحد مکانیک که تمام مسئولان فنی را شامل شود را پیگیری کردیم.

وی تصریح کرد: دو طرح نیمه مکانیزه و مکانیزه برای معدن هجدک است که بتوانیم به‌صورت مکانیزه و دستگاه خروجی بگیریم و انجام مکانیزه هزینه بر است ولی باید از این پتانسیل  استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ کرمان عنوان کرد: در زمینه مجموعه اداری و ستادی بهینه‌سازی خوبی انجام دادیم و از مهمترین کارها در حال انجام، زمان‌بندی در اخذ مجوزها و سرعت‌بخشیدن در اخذ مجوزهای معادن زغال حرارتی و غیره است.

 شریفی بیان داشت: یکی دیگر از مهمترین کارها ایمنی معادن است چون زغال‌سنگ یکی از پرخطرترین معادن کشور است.

وی از چالش‌های پیش روی شرکت زغال‌سنگ کرمان به تولید و نیروی انسانی که سالیان سال کار کرده و باید بازنشسته شود اشاره کرد و افزود: مشکل نقدینگی سرمایه در گردش یکی دیگر از این موارد است و  کارخانه هزینه دارد و عملا نمی‌تواند از حداکثر ظرفیت خود استفاده کند.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ کرمان گفت: مشکل تهیه چوب  را باید برطرف و همچنین بحث تجهیز معادن و کارخانه که باید بتوانند با حداکثر توان کار کنند را دنبال کنیم.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول