اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری «نخستین اجلاسیه روسای شوراهای اسلامی استان‌های کشور» در گلستان

رئیس شورای اسلامی گلستان از برگزاری «نخستین اجلاسیه روسای شوراهای اسلامی استان در سراسر کشور» در گلستان خبر داد.

برگزاری «نخستین اجلاسیه روسای شوراهای اسلامی استان‌های کشور» در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر بصیرنیا پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با محوریت «همایش سراسری شوراها در گرگان» برگزار شد، اظهار کرد: نخستین اجلاسیه روسای شوراهای اسلامی در سراسر کشور» به مدت دو روز در تاریخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در گلستان برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت روز شوراها تصریح کرد: در استان گلستان نزدیک به ۳ هزار و ۲۲۸ نفر به عنوان شوراهای روستا فعالیت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی گلستان با گلایه از اینکه شوراها به صورت تخصصی تعیین نشدند، ابراز کرد: متاسفانه شوراها به صورت تخصصی در شهر و روستاها تعیین نشدند و جایگاه واقعی شوراها دیده نشدند.

بصیرنیا با بیان اینکه ۲ مهمان ویژه در «نخستین اجلاسیه روسای شوراهای اسلامی در سراسر کشور» در گلستان حضور دارند، خاطرنشان کرد: در روز ۲۷ اردیبهشت ماه پذیرش مهمان‌ها را از سراسر استان‌ها خواهیم بود و دو مهمان ویژه از جمله «رئیس دبیرخانه شورای کشور» و معاون امور عمرانی کشور» در این اجلاسیه حضور دارند.

رئیس شورای اسلامی گلستان افزود: افتتاحیه این اجلاسیه با حضور اعضای شوراهای استان، اعضای شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان، رئیس شورای شهرستان‌های استان و نمایندگان گرگان و آق‌قلا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمانان این اجلاسیه در روز جمعه به استان‌های خود برخواهند گشت، اظهار کرد: روز دوم اجلاسیه به صورت تخصصی در هتل جهانگردی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

بصیرنیا هدف از برگزاری این اجلاسیه را رساندن پیشنهادات شوراها به گوش تهران برشمرد و افزود: در این همایش پیشنهادات جمع‌بندی شده و به شورای استان‌ها سپس به مجلس انتقال داده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی گلستان تصریح کرد: از اهداف مهم این اجلاسیه می‌توان به اصطلاح و تقویت جایگاه‌های شهرداری کشور و اصلاح و تقویت جایگاه‌های شوراهای کشور اشاره کرد.

بصیرنیا با اشاره به اینکه تعداد ۳ هزار و ۴۰۳ نفر اعضای شورا در گلستان وجود دارد، گفت: در شورای روستا تعداد ۳ هزار و ۲۲۸ نفر، شورای شهر ۱۷۵ نفر، شورای شهرستان ۷۴ نفر، شورای بخش تعداد ۱۳۵ نفر و شورای استان تعداد ۱۴ نفر در گلستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول