اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

وداع مردم امیدیه با پیکر شهید «مسلم تقی‌زاده»+ فیلم

آئین تشییع پیکر پاک شهید انتظامی مسلم تقی‌زاده با حضور اقشار مختلف مردم در شهر امیدیه تشییع شد.

وداع مردم امیدیه با پیکر شهید «مسلم تقی‌زاده»+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، پیکر پاک و مطهر شهید انتظامی سرهنگ دوم مسلم تقی‌زاده با حضور اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در امیدیه تشییع شد.

در این برنامه که در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه برگزار شد جمعی از مسؤولان محلی و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند.

 

در آغاز این آئین پیکر پاک شهید مسلم تقی‌زاده با یک مراسم ویژه نظامی به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه منتقل شد و حاضران با این شهید مبارزه با قاچاق وداع کردند.

جمعی از دوستان و همرزمان شهید انتظامی مسلم تقی‌زاده نیز در این برنامه حضور یافتند و وداعی جانسوز با همرزم شهید خود داشتند.

پس از تشییع در امیدیه، پیکر پاک و مطهر شهید والامقام مسلم تقی‌زاده به سوی شهرستان آغاجاری بدرقه شد تا پس از وداع خانواده در کنار دیگر شهیدان در گلزار شهدای این شهر آرام گیرد.

 

 

شهید انتظامی مسلم تقی‌زاده روز پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در ماموریت مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان امیدیه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

شهید رضا محبی‌نژاد، شهید رحیم حزباوی، شهید سید یوسف حسینی‌احمدفداله، شهید ولید جم‌پور، شهید محسن بیگدلی، شهید سجاد رشیدی‌اوندی، شهید عماد منصوری، شهید احمد جلیزی، شهید رضا صفرپور، شهید عزیزالله بهمنی، شهید سعید طرفی، شهید عباس نادری، شهید مهرزاد خیری‌اوروند، شهید سید ایمان موسوی، شهید مصطفی رفیع‌زاده، شهید مهران زرافشان و شهید مهدی آزمون از جمله شهدای نیروی انتظامی در خوزستان هستند.


انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول