اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای پروژه های شاخص راه و شهرسازی با بیش از یک هزار میلیارد در گچساران

رئیس راه و شهرسازی گچساران گفت: در این شهرستان ۵ پروژه شاخص با اعتبار یک هزار و ۱۸۱ میلیارد ریال در حوزه راه و شهرسازی در دست اجراست.

اجرای پروژه های شاخص راه و شهرسازی با بیش از یک هزار میلیارد در گچساران

سعید کردلو در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم در کشور پروژه‌های شاخص راه و شهرسازی در گچساران فعال شده است.  

وی بیان کرد: در گچساران۵ پروژه شاخص با اعتباری افزون بر یک هزار و ۱۸۱ یک میلیارد ریال در حوزه راه و شهرسازی در دست اقدام است.

 رئیس راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: این پروژه ها اعم از جاده گچساران به گناوه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال و تخصیص ۱۲ میلیارد تومان با پیشرفت ۳۹درصد جاده گچساران _ باباکلان قطعه ۱ و ۲ با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال و تخصیص ۱۳۵ میلیارد ریال و پیشرفت ۷۰ درصد هستند.

کردلو عنوان کرد: پروژه جاده کنارگذر گچساران کمربندی با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال از دیگر پروژه های مهم راه و شهرسازی این شهرستان است که پیمانکاران آن مشخص و به زودی جهت تکمیل این پروژه تاثیر گذار کار خود را آغاز خواهد کرد..

وی گفت: احداث پارک محله‌ای سادات به مساحت ۵ هکتار با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال و تخصیص ۱۰ میلیارد ریال که در بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده در حال حاضر ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس راه و شهرسازی گچساران با اشاره به اینکه احداث مجتمع فرهنگی هنری پردیس گچساران با پیشرفت ۷۰ درصد در سال جاری به آن ۱۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد، خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار تا کنون ۵ میلیارد ریال آن به این پروژه تخصیص داده شده است.

کردلو بیان کرد: میزان اعتبارات و تخصیص ها به طرح ها در سال مالی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ انجام شده است.

وی افزود: با تکمیل طرح های شاخص راه و شهرسازی در گچساران تحول چشمگیری در منطقه ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول