اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازدید فرماندار دنا از روند توزیع مرغ در پاتاوه / شهروندان نگران تامین کالاهای اساسی نباشند

فرماندار دنا بازدیدی میدانی بر نحوه توزیع اقلام اساسی در پاتاوه گفت: شهروندان نگران تامین کالاهای اساسی نباشند، نظارت کافی و لازم توسط دستگاه‌های نظارتی در امر تهیه و توزیع اقلام در سطح شهرستان بطور دقیق و مستمر انجام می‌گیرد.

بازدید فرماندار  دنا از روند توزیع مرغ در  پاتاوه / شهروندان  نگران تامین کالاهای اساسی نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، درخشان‌زاده فرماندار به منظور برقراری آرامش در بازار و دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز، جلوگیری از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم عرضه و توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی، از چند فروشگاه توزیع کننده مواد پروتئینی در سطح  پاتاوه در بازدیدی میدانی از روند توزیع مرغ با قیمت دولتی و همچنین رعایت در این واحدهای صنفی دیدن کرد.

 فرماندار شهرستان  دنا در این بازدید ضمن گفت‌وگو با شهروندان و فروشندگان درخصوص نحوه و میزان توزیع مرغ دولتی اظهار کرد: موضوع تهیه و نظارت بر توزیع مرغ و گوشت منجمد در سطح شهر و روستا بطور جدی در دستور کار مجموعه مدیریت شهرستان قرار دارد.

درخشان زاده در ادامه خاطرنشان کرد و گفت: شهروندان  نگران تامین کالاهای اساسی نباشند، نظارت کافی و لازم توسط دستگاه‌های نظارتی در امر تهیه و توزیع اقلام در سطح شهرستان بطور دقیق و مستمر انجام می‌گیرد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول