اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دولتی وارد میدان شده که صادقانه کار می‌کند/ نظام پرداخت‌ها باید اصلاح شود

امام جمعه لواسانات گفت: دولت حل کردن مشکل واکسیناسیون، حل کردن مشکل حریم ساحل دریا و بیمه کردن ۵/۵ میلیون نفر که بیمه همگانی نبودند را در کارنامه خود دارد و صادقانه کار می‌کند.

دولتی وارد میدان شده که صادقانه کار می‌کند/ نظام پرداخت‌ها باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی امام جمعه لواسانات در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لواسانات با اشاره به اینکه اقتصاد ما یک اقتصاد ناسالم و بیمار است اظهار کرد: در اینکه دچار وضعیت بد اقتصادی هستیم شکی نیست و فشارهایی که بر جامعه وارد شده فشارهای طاقت فرسایی است و به آستانه تحمل مردم آسیب زده و مشکل ساز شده است.

امام جمعه لواسانات بیان کرد: دنیا با یک پدیده جدید مواجه شده و این فقط مخصوص ما نیست و جنگ روسیه علیه اوکراین بر روی گندم و روغن تاثیرگذار بوده و ما باید در این شرایط جدید کشور را حفظ کنیم.

حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی با اشاره به اینکه در بحث کمک های معیشتی و یارانه ها متاسفانه غیر عادلانه عمل شد خاطرنشان کرد: به دهک هایی از جامعه که مرفه بودند و یارانه های پنهان را به مراتب بیش از دیگران استفاده می کردند در بحث پرداخت یارانه بین اینها و دیگران به همه با یک چشم نگاه شد.

وی افزود: در بحث ارز ۴۲۰۰ تومانی، اختلاف ارز خود به خود رانت ایجاد می کند و در بعضی شرایط ما یارانه حدود ۱۵ میلیون نفر را در جیب یک نفر ریخته ایم.

امام جمعه لواسانات با اشاره به اینکه دولتی وارد میدان شده که صادقانه کار می‌کند ادامه داد: این دولت حل کردن مشکل واکسیناسیون و حل کردن مشکل حریم ساحل دریا و بیمه کردن ۵/۵ میلیون نفر که بیمه همگانی نبودند را در کارنامه خود دارد و می‌خواهد کار بکند، حالا ممکن است برای حل مشکلی یک روشی را به کار ببرد که همه قبول نداشته باشند و اختلاف نظر وجود داشته باشد اما آیا باید کار به حال خودش رها شود؟ امروز اگر دولت دست به کار نشود فردا قطعا دیر خواهد بود.

وی گفت: باید سواد رسانه ای بالا برود و فکر نکنیم هر چیزی را که در فضای مجازی دیدیم درست است، ما اعتماد کردیم و سکان اجرایی کشور را به دستان آقای رئیسی سپرده ایم و همه قبول داریم باید یک اصلاح نظام پرداخت‌ها و بهینه سازی انجام شود و ان‌شاءالله همه کمک کنیم و دست به دست هم دهیم تا از سوء استفاده دشمن جلوگیری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول