اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تاکید برتشدید نظارت‌ها بر انبار کالاهای اساسی

امام جمعه بابل از مسؤولان سازمان تعزیرات حکومتی با پشتیبانی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خواست تا بازرسی و نظارت‌ بر انبارها را تشدید کرده و خیانت‌کاران اقتصادی را نقره داغ کنده تا درس عبرتی برای دیگران شده تا افرادی اجازه خیانت به سفره مردم را به خود ندهند.

تاکید برتشدید نظارت‌ها بر انبار کالاهای اساسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه ‌بابل امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل در مصلای بزرگ این شهرستان با تبریک سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: بسیج سازندگی خدمات مختلفی اعم از ساخت منازل، پشتیبانی ، راه و شهرسازی، تولید و سایر خدمات به مردم را انجام می‌دهد و شایسته تقدیر است. از خدمات بسیج سازندگی سپاه شهرستان در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر می‌کنم. 

وی درباره طرح‌های جدید اقتصادی دولت، گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، مردم عزیز لازم است از این سیاست‌ها حمایت کنند، در فرایند سابق خیانت‌های فراوانی نسبت به ارز تخصیصی به واردکنندگان و تولیدکنندگان صورت گرفت.

امام جمعه بابل با بیان اینکه در سیاست جدید اقتصادی دولت، ارز به‌جای اینکه به نخستین نفر در چرخه تولید و واردات برسد، به طور مستقیم در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد، افزود: علاوه بر مبارزه با فساد در نظام تولید، توزیع، بانکی و... سبب شود مردم نیاز خود را به طور مستقیم تأمین کنند.

وی  گفت: سیاست اقتصادی یارانه‌ای جدید دولت سبب می‌شود قاچاقچیانی که سود را از جیب و خزانه این مردم در اختیار خود و کشورهای همسایه مانند ترکیه و پاکستان قرار می‌دادند، دست این سوداگران قطع شده و خزانه کشور به نفع مردم کشور خودمان مدیریت شود.

روحانی افزود: طبق نظر بیشتر کارشناسان اقتصادی راهی جز اتخاذ این سیاست‌ها نبوده است، متاسفانه برخی افراد با نگاهی کینه‌توزانه و جناحی بر علیه دولت قلم و توئیت زده و به جای اینکه مصالح مردم را در نظر بگیرند با نگاه جناحی و حزبی برخورد می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: شبکه‌های معاند و تلویزیون BBC با وقاحت و به دروغ قفسه‌های خالی فروشگاه‌های ما را نشان می‌دهند اما کور هستند که دوربین را به قفسه‌ فروشگاه‌های در انگلستان، آلمان، فرانسه و آمریکا که به دلیل جنگ اکراین دچار بحران شده برده و این‌ها را نشان دهند.

امام جمعه بابل گفت: با آرامش و قوت با طرح دولت برخورد و حمایت کنیم تا به نحو شایسته تدبیر دولت انجام شود.

وی اضافه کرد: در چند روز اخیر می‌شنویم برخی افراد آرد، روغن، ماکارونی و سایر مایحتاج مردم را با کمال تاسف در استان مازندران و به ویژه در این شهرستان احتکار کرده تا قیمت‌های جدید اعلام شده و کالایی که با ارز سابق خریداری کردند را با وقاحت به قیمت جدید به مردم بفروشند. از مسؤولان سازمان تعزیرات حکومتی با پشتیبانی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خواهشمندم بازرسی و نظارت‌ها بر انبارها را تشدید کرده و اگر خدای ناکرده این موارد مشاهده شد، این خیانت‌کاران را نقره داغ کرده تا درس عبرتی برای دیگران شده تا افرادی اجازه خیانت به سفره مردم را به خود ندهند. 

روحانی تصریح کرد: برخی افراد با تجمعات چند نفره بر اساس ماموریت‌های ترسیمی دشمن و یا سایر دلایل دور هم جمع شده و با دادن شعارهای قبیح و کینه‌توزانه برای رسانه‌های دشمن فیلم تهیه می‌کنند.

امام جمعه بابل ادامه داد: من گلایه دارم از برخی معلمان، من نمی‌خواهم در مورد تقاضای ایشان حرفی بزنم و قطعا دولت و مجلس شورای اسلامی مشغول بررسی خواسته‌های آنها است اما در این فضایی که دشمن در حال به آشوب کشاندن کشور است جای تاسف است که افرادی به اسم معلم دنبال بهانه دادن به دشمن و به آشوب کشاندن کشور است.

وی اضافه کرد: مردم هیچگاه این صحنه ها را فراموش نکرده و شایسته است این دسته از افراد بر روی شانه دشمن ننشسته و از راه صحیح برای طرح مطالبات خود استفاده کنند نه اینکه زمانی که دولت در حال اجرای طرح بزرگ اقتصادی است افرادی به اسم معلم دنبال به آشوب کشاندن کشور باشند.

روحانی گفت: انتظار مردم ما این است که معلمان مطالبات مشروع خود را از طرق قانونی و رسمی پیگیری کرده و مبادا به دشمن میدان دهند، ولله این تاسف‌بارترین امر برای جامعه معلمان در سطح کشور است. ان شاء الله تمام اقشار دست در دست هم دهیم تا کشور با اجرای سیاست‌های جدید به آرامش برسد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول