اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تفکر جهادی کشور را به پیش می برد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تجمع بزرگ فاطمی قزوین گفت: در کشور اسلامی یک جهادگر کار را برای رضای خداوند انجام می دهد و این تفکر و جریان است که می تواند کشور را پیش ببرد.

تفکر جهادی کشور را به پیش می برد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمدرضا نقدی در تجمع بزرگ فاطمی در استان قزوین اظهار کرد: همه ما مسئولیم و این مسؤلیت از هیچ کسی ساقط نیست و هر جا که کاستی هست و نیازی وجود دارد، انسان مسئول خود را در مقابل آن پاسخگو می داند و این درست در نقطه تقابل دنیای مادی غرب قرار دارد.

وی عنوان کرد: در دنیا مادی غرب هر کسی مسئولیت خودش را برعهده دارد و در برابر نیازها و مشکلات دیگران می گوید که به من ربطی ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: این در حالی است که یک جهادگر می گوید همه امور عالم به من مربوط است و من باید در برابر تمام کاستی ها پاسخگو باشم.

نقدی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب استثنایی بوده و بر اساس تفکری که این انقلاب بین مردم نهادینه کرده است، همه مردم خود را در برابر مشکلات دیگران مسئول می دانند.

وی بیان کرد: در کشور و حاکمیت اسلامی، دولت یک طرف و مردم طرف دیگر نداریم بلکه همه مردم در یک مسیر قرار دارند و همه باید امور این کشور را پیش ببرند و همه معتقدند که هیچ کاری نشد، ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: در کشور اسلامی یک جهادگر کار را برای رضای خداوند انجام می دهد و این تفکر و جریان است که می تواند کشور را پیش ببرد.

نقدی اضافه کرد: برخی تصور می کنند که کار جهادی را در مقابل کار دولتی قرار داده ایم در حالی که اینطور نیست و همه جهاد گران شغل دارند اما خود را در برابر نیازهای جامعه مسئول می دانند و معتقدند که هر جا کاری بر زمین مانده و مشکل حل نشده وجود دارد باید آن کار را انجام داده و آن مشکل را مرتفع کنند.

وی ادامه داد: دشت قزوین از حاصلخیز ترین دشت های کشور است و حتی یک وجب از خاک این دشت نباید بدون استفاده باقی بماند و از طرح ها و ایده های مختلف برای بهره برداری از دشت حاصلخیز قزوین استفاده کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به جراحی اقتصادی که دولت سیزدهم در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: ما باید از نظر مواد غذایی خود کفا باشیم و امروز دولت سیزدهم تصمیم شجاعانه ای گرفته که دولت های گذشته شجاعت اجرای آن را نداشتند.

نقدی اظهار کرد: کشاورزان باید به سمت تأمین نیازهای کشور سوق یابند و با توجه به اینکه امروزه کشت دانه های روغنی بسیار حائز اهمیت است، کشاورزان ما نیز باید برای کشت دانه های روغنی اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: از سوی دیگر با توجه به کمبود منابع آبی باید به سمت کشت های دیمی تر گام برداریم تا از این طریق نیازهای غذایی جامعه را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول