اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پاسخ دشمن بصیرت و هوشیاری مردم است/جدیت در کنترل بازار

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نیروهای نظارتی نیز باید جدیت بیشتری بر کنترل بازار برای پیشگیری از احتکار و قاچاق کالاها داشته باشند تا بحران کاذبی که می‌خواهند به مردم تحمیل شود با بصیرت پشت سر گذاشته شود.

پاسخ دشمن بصیرت و هوشیاری مردم است/جدیت در کنترل بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با استاندار اظهار داشت: دولت جدید بالاخره با چند مسئله روبرو بوده که یکی از این مسائل مشکلات و قرض‌هایی بوده که از دولت گذشته باقی مانده و باید آنها را هموار کند که بدون شک بار مضاعفی بر دوش دولت خواهد بود.

وی تصریح کرد: از دیگر مسائل پیش‌روی دولت اصلاح شرایطی بوده که در گذشته به هر نحو و قرضی صورت گرفته و چه از نظر علمی و چه از نظر تجربی نباید انجام می‌شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: ارز ۴۲۰۰ تومانی را به کسانی می‌دادند که یا کالایی وارد نکرده و یا کالای اساسی وارد نمی‌کردند و به دنبال غرایض دیگر بودند.

عبادی به طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: اعتبارات جامعه را نمی‌توان به اقدامات مجهول هزینه کرد بنابراین باید اقدامات اساسی و هر چند سخت انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه از سوی دشمنان انقلاب که از هر بهانه‌ای سوء استفاده می‌کنند در مورد این مسئله نیز با جریان‌سازی‌های مختلف شاهد سوء استفاده هستیم، یادآور شد: وقتی دشمن بر نقطه‌ای بسیار تأکید دارد به معنای سوء استفاده از آن موضوع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اصلاح ساختار اقتصادی کشور باید توسط دولت انجام می‌گرفت هر چند این امر هزینه داشته و سختی‌هایی دارد، بیان داشت: جنگ روسیه و اوکراین تمام جهان را تحت تأثیر قرار داده و بیشتر از همه کشورهای غربی در آن مانده‌اند ولی جالب این بوده که کسانی که در تبلیغات خود علیه انقلاب تحریکاتی انجام می‌دهند، مسائل کشورهای خود را بازگو نمی‌کنند که پاسخ آنها بصیرت و هوشیاری مردم است.

عبادی با اشاره به اینکه کارشناسان صادق و امین همواره با اظهارنظرهای علمی خود باید مردم را نسبت به اجرای این طرح آگاه و دولت نیز صادقانه در این مورد توضیح دهد، اضافه کرد: کنترل نگرانی‌های مردم نیازمند توجیه جامعه است.

وی ادامه داد: نیروهای نظارتی نیز باید جدیت بیشتری بر کنترل بازار برای پیشگیری از احتکار و قاچاق کالاها داشته باشند تا بحران کاذبی که می‌خواهند به مردم تحمیل شود با بصیرت پشت سر گذاشته شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مسئله کالابرگ را پیشنهاد خوبی دانست و خاطرنشان کرد: با توزیع این کالا برگ‌ها گران شدن جنس عمومی به جامعه ضرری نمی‌رساند و گرانی دیگر اجناس نیز از قاچاق جلوگیری کرده و در آینده موجب ثبات اقتصادی خواهد شد.

انتهای پیام/69027/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول