اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهریه امسال مدارس غیردولتی چقدر افزایش می‌یابد؟/ زبان آلمانی امسال به مدارس می‌آید

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: شهریه امسال مدارس غیردولتی هنوز تعیین نشده اما مصمم هستیم تا میزان شهریه را به 3 عنصر مهم گره بزنیم.

شهریه امسال مدارس غیردولتی چقدر افزایش می‌یابد؟/ زبان آلمانی امسال به مدارس می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی کشور صبح امروز در حاشیه سفر به استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متوسط شهریه کنونی مدارس غیردولتی در کشور بین 2 تا 18 میلیون تومان است که در شهرها و مناطق و مقاطع مختلف متفاوت است.

وی افزود: میزان افزایش شهریه امسال مدارس هنوز قطعی نشده اما مصمم هستیم تا نرخ شهریه را به سه عنصر مهم گره بزنیم که میزان اجرای سند تحول بنیادین، رویکردهای پرورشی و رویکردهای آموزشی تا 35 درصد در تعیین میزان شهریه هر مدرسه غیر دولتی موثر باشد.

به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش، انحصار زبان در مدارس غیردولتی امسال شکسته خواهد شد و در همه استان‌ها دست کم یک یا چند مدرسه زبان آلمانی را جایگزین زبان انگلیسی خواهند کرد.

محمودزاده خاطرنشان کرد: کتاب لازم برای این منظور نیز آماده خواهد شد و برای سال‌های بعد این روند را هرچه بیشتر ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ 88055/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول