اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

«کاروان خدمت» مدیران و جهادگران در راه مناطق محروم دشتستان

سرپرست فرمانداری دشتستان از اجرای طرح کاروان خدمت در مناطق کم برخوردار دشتستان خبر داد

«کاروان خدمت» مدیران و جهادگران در راه مناطق محروم دشتستان

صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان از اجرای طرح کاروان خدمت در مناطق کم برخوردار دشتستان خبر داد و اظهار داشت: به همراه تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی از امروز عصر تا روز جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه برای آغاز این طرح و خدمت‌رسانی به نواحی کم برخوردار در بخش بوشکان دشتستان مستقر خواهیم شد.

وی اظهار داشت: با توجه به بازدید‌های میدانی در فواصل مختلف از سال در بخش‌های شش‌گانه شهرستان، نقاط کم برخوردار شناسایی و تصمیم به اجرای طرح کاروان خدمت گرفته شد.

سرپرست فرمانداری دشتستان از حضور تعدادی از مدیران کل و دو تن از معاونان استاندار در این طرح خبر داد و ابراز داشت: بیان داشت: پیش از این طرح، چالش‌ها و مشکلات منطقه شناسایی شده بود و بر همین اساس متناسب با موضوعات خاص مدیران در ین طرح شرکت می‌کنند.

بوستانی از حضور گروه‌های جهادی در بخش بوشکان خبر داد و گفت: در این طرح علاوه بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی نیز که در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی فعال هستند نیز در طرح کاروان خدمت شرکت و در منطقه تعیین شده مستقر خواهند شد.

وی بیان داشت: این کار می‌تواند به تعامل بیشتر بین مدیران و گروه‌های جهادی کمک و مشکلات موجود برطرف شود؛ در این طرح حدود ۱۵۰ نفر از مدیران، کارشناسان، دستگاه‌های اجرایی، مدیران کل استانی در این برنامه شکت خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری دشتستان از حضور نهادهای فرادولتی همچون برکت و علوی در مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد و گفت: در کنار گروه‌های جهادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادهای فرادولتی همچون برکت و علوی نیز در این منطقه برای رفع محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول