اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهردار اصفهان، منتخب شهرداران کشور شد

شهردار اصفهان با رأی شهرداران منتخب استان‌ها، به عنوان عضو شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انتخاب شد.

شهردار اصفهان، منتخب شهرداران کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار کرد: هفتمین دوره انتخابات شهرداران عضو شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با حضور شهرداران منتخب استان‌‌های کشور برگزار شده و با اخذ آرای این شهرداران، شهردار تبریز، مشهد و اصفهان به عنوان ۳ عضو اصلی شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انتخاب شدند.

وی افزود: پیش از این، به منظور انتخاب شهرداران عضو شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، شهرداران منتخب استان‌ها انتخاب شده بودند و در جلسه روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه شهرداران عضو اصلی شورا طی انتخابات حضوری، تعیین شدند.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه در این انتخابات با رأی شهرداران منتخب کشور، ۳ نفر به عنوان عضو اصلی شورا انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: برگزیدگان این انتخابات به ترتیب عبارتند از: یعقوب هوشیار شهردار تبریز، سید عبدلله ارجایی شهردار مشهد مقدس و علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان که امید است حضور آنها موجب تعالی بیش از پیش این شورا باشد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول