اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی: طرح اصلاح ارز ترجیحی بهبود توزیع یارانه‌ها است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طرح اصلاح ارز ترجیحی، توزیع عادلانه یارانه در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و دهک‌های پایین جامعه طراحی و اجرا شده و مهمترین بخش آن رسیدن یارانه واقعی به دست مردم است.

استاندار آذربایجان‌غربی: طرح اصلاح ارز ترجیحی بهبود توزیع یارانه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان اظهار داشت:طرح اصلاح ارز ترجیحی، توزیع عادلانه یارانه در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و دهک‌های پایین جامعه طراحی و اجرا شده و مهمترین بخش آن رسیدن یارانه واقعی به دست مردم است.

وی افزود:در این طرح، فقط نوع پرداخت یارانه کالاهای اساسی تغییر کرده و هزینه آن مستقیم به مردم، نانوایی‌ها و بیمه‌ها پرداخت می‌شود.

ایتاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در قالب این طرح، یارانه نان به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود و افزایش قیمتی در این خصوص وجود نخواهد داشت همچنین یارانه دارو به بیمه‌ها داده می‌شود و مردم هیچ اضافه مبلغی برای خرید دارو پرداخت نمی‌کنند و در این زمینه نیز مشکلی ایجاد نخواهد شد.

معتمدیان ادامه داد: آزادسازی قیمت کالاهای اساسی در این حوزه‌ها در راستای جلوگیری از سودجویی برخی افرادریال قاچاق و در راستای رسیدن یارانه واقعی بدست مردم است.

وی گفت: کارشناسان، نهادهای مسئول و مرتبط و رسانه‌ها باید در خصوص اصلاح ارز ترجیحی و توزیع عادلانه یارانه مردم را در جریان گذاشته و آگاهی رسانی کنند تا مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

این مقام مسوول عنوان کرد: اقناع سازی عمومی و همچنین رفع نگرانی مردم در کنار امیدآفرینی، اصولی است که باید مسوولان اجرایی و رسانه‌ها در این برهه حساس به درستی آن را انجام دهند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول