اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انعقاد تفاهنمامه توزیع برق با آموزش و پرورش در هرمزگان

شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق میان دانش آموزان با اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان تفاهمنامه همکاری در قالب طرح همیاران برق امضا کرد.

انعقاد تفاهنمامه توزیع برق با آموزش و پرورش در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق میان دانش آموزان با اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان تفاهمنامه همکاری در قالب طرح همیاران برق امضا کرد.

 

 این تفاهم‌نامه به منظور فرهنگ سازی از طریق ارائه آموزش های منظم، کنترل و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان، معلمان و مربیان در مقاطع مختلف تحصیلی با هدف بهینه سازی الگوی مصرف برق و افزایش میزان سطح اگاهی مشترکین خانگی در خصوص رعایت الگوی مصرف برق و کاهش پیک بار شبکه به ویژه در فصل تابستان منعقد شد.

مراسم امضای این تفاهم‌نامه با حضور محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان و محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در حاشیه مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: انرژی برق به عنوان یک نعمت ارزشمند با زندگی مردم پیوند خورده که با گسترش تکنولوژی، وابستگی به انرژی الکتریکی بیشتر می شود.

وی افزود: تولید، انتقال و توزیع برق فرایندی پیچیده و پرهزینه است که برای توزیع آن به مصرف کننده چرخه‌ای طولانی را سپری میکند.

کریمی اضافه کرد: دانش آموزان ظرفیت های ارزشمندی هستند که نقش اساسی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق دارند.

وی در پایان افزود: شرکت توزیع نیروی برق قصد دارد با ایجاد بسترهای لازم آموزشی، دانش آموزان را با مفاهیم صرفه جویی در مصرف برق آشنا کند تا از این طریق مصرف برق در خانواده ها نهادینه شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول