اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت سهامی بیمه ایران با بهزیستی سیستان و بلوچستان

در راستای مسوولیت اجتماعی شرکت سهامی بیمه ایران، تفاهم‌نامه همکاری بین این شرکت و اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت سهامی بیمه ایران با بهزیستی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در راستای مسوولیت اجتماعی شرکت سهامی بیمه ایران، امروز تفاهم‌نامه همکاری بین این شرکت و اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان منعقد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در این مراسم اظهارداشت: این شرکت از سنوات گذشته در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی اقدامات ارزشمندی را انجام داده که تحویل دستگاه سی تی اسکن در زمان اوج‌گیری کرونا و همچنین آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد از جمله این مشارکت‌ها است.

حسن شریفی بیان کرد: در ادامه همکاری حوزه مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت، تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان منعقد و در نوبت اول ۲۰ فقره بیمه‌نامه عمر شرکت سهامی ایران به جامعه هدف این اداره کل اهدا شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان  نیز در این مراسم گفت: یکی از سازمان‌های متولی در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی اداره بهزیستی است.

عباسعلی اویسی ادامه داد: به موجب این همکاری و تداوم آن، تعداد بیشتری از زنان سرپرست خانوار، که مدیران خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند از مزایای این طرح‌ بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمامی کسانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند از بیمه خدمات درمانی استفاده می‌کنند، افزود: این بیمه، اطمینان نسبی بیشتری در خصوص برخورداری خانوارها از هزینه زندگی در پایان دوره بیمه ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول