اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شعله‌های آتش جان دو نفر را در دزفول گرفت

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دزفول گفت: بر اثر وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی متاسفانه دو نفر جان باختند.

شعله‌های آتش جان دو نفر را در دزفول گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، روح الله بهشتی فرد سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان در ساعت ۱۲:۴۴ دقیقه امروز مبنی بر آتش سوزی در طبقه دوم یک منزل مسکونی بهمراه گرفتار شدن چهار عضو یک خانواده، ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ اطفاء حریق را به محل حادثه واقع درشهرک حسین کلولی اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

وی افزود: در این حادثه طبقه دوم یک منزل مسکونی طعمه حریق شد که متاسفانه مرگ یک پیرمرد و پیرزن را رقم زد و همچنین یک جوان ۳۰ ساله و یک پسر بچه پنج ساله در این حادثه دچار سوختگی شدید درجه سه  شدند که بوسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دزفول گفت: همچنین دو نفر فوتی این حادثه توسط آمبولانس باغ بهشت به سردخانه انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: اعلام نظر در خصوص علت آتش سوزی نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول