اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بنیاد تعاون سپاه ۳۰ هزار واحد مسکونی احداث می‌کند

معاون هماهنگ کننده بنیاد تعاون سپاه پاسداران از احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در یک برنامه چهار ساله خبر داد.

بنیاد تعاون سپاه ۳۰ هزار واحد مسکونی احداث می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار جمال بابامرادی معاون هماهنگ کننده بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی ۴۷۶ واحد مسکونی در دماوند که با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت به مردم در کنار دفاع از کشور و کمک به محرومان و محرومیت زدایی، احداث و تکمیل طرح های مسکن را در راستای نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای سیاست های دولت مردمی و انقلابی و کمک به تولید مسکن است، افزود: خوشبختانه در این راستا، هم اکنون در ۲۷ استان کشور، طرح ساخت مسکن آغاز شده و در فاز نخست با برنامه ریزی صورت گرفته در یک برنامه چهار ساله ۳۰ هزار واحد مسکونی احداث می شود.

این مسئول ادامه داد: تأمین زمین نهضت ملی مسکن در برخی از استان‌ها با توجه به موقعیت توپوگرافی شهری با کمبود مواجه است که در تلاش هستیم با پیدا کردن راهکارهای قانونی این کمبود را مرتفع کنیم.

معاون هماهنگ کننده بنیاد تعاون سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اگر اشتغال می خواهیم، باید مسکن برای مردم به ویژه جوانان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما در این حوزه، ساخت مسکن و کمک به معیشت مردم در بخش تامین خانه است که امید داریم با کمک مسئولان این طرح را به پایان برسانیم.

سردار بابامرادی همچنین از افتتاح اولین مسکن صنعتی ساز در مجموعه نیروهای مسلح طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح در مناطقی که امکان اجرای آن وجود دارد، از این صنعت در احداث مسکن اجرا خواهد شد تا شاهد افتتاح طرح هایی با استاندارد و تکنولوژی پیشرفته باشیم.

احداث ۱۳۶۰ طرح مسکن در استان تهران

سرهنگ مجید امیر عبداللهیان، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران توفیق دارد در راستای نهضت ملی مسکن و کمک به دولت انقلابی و مردمی، به احداث طرح مسکن برای کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام کند.

وی با بیان اینکه این نهاد در فاز نخست ۱۳۶۰ طرح مسکونی را تهیه و تامین خواهد کرد، افزود: در شهرستان دماوند با همکاری مسئولان شهرستان عملیات اجرایی طرح ۴۷۶ واحدی آغاز شده و در روزهای آینده در شهرستان اسلامشهر و ورامین آغاز بکار می شود.

سرهنگ امیر عبداللهیان اظهار امیدواری کرد؛ در راستای کمک به دولت مردمی و انقلابی، در قالب طرح نهضت ملی مسکن، سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران بتواند دولت را یاری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول