اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز دومین روز رقابت‌های کشتی آزاد بین‌المللی جام موحد در آمل

دومین روز نخستین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان عبدالله موحد در رده سنی نوجوانان از ساعتی قبل با نبرد کشتی‌گیران داخلی و خارجی در سالن پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل آغاز شد.

آغاز دومین روز رقابت‌های کشتی آزاد بین‌المللی جام موحد در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نخستین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بین‌المللی جام جهان پهلوان عبدالله موحد در رده سنی نوجوانان از روز گذشته به میزبانی مازندران آغاز شده و شهرستان آمل میزبان یکی از رویدادهای مهم ورزشی است.

حدود ۱۸۰ کشتی گیر داخلی و خارجی دومین روز مسابقات را از صبح امروز آغاز کردند و رقابت‌های پنج وزن دوم مسابقات در اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۵ و ۱۱۰ کیلوگرم با رویارویی کشتی‌گیران آزادکار در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

سه تیم داخلی از جمهوری اسلامی ایران به همراه کشتی‌‌گیران نوجوان ارمنستان و تاجیکستان در این آوردگاه با هم سرشاخ می‌شوند هرچند ‌کشورهای آذربایجان و ازبکستان که از قبل برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده ولی با عدم حضور، انصراف خود را اعلام کردند.

نفرات برتر پنج وزن نخست شامل اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم از ۱۰ رده وزنی این مسابقات در روز نخست مشخص شد و کشتی‌گیران ایرانی نقش زیادی در مدال‎اوری داشتند.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور به همراه مجید ترکان مسؤول کمیته فنی و اعضای کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از نزدیک نظاره‌گر رقابت ورزشکاران هستند.

به گزارش فارس، عبدالله موحد از نوابغ کشتی جمهوری اسلامی ایران و دارنده ۶ مدال طلای المپیک و جهان در کشتی آزاد است و مدال طلای المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی و ۵ مدال طلای قهرمانی جهان در سال های ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۶۷، ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ در کارنامه این نابغه مازندرانی کشور کشورمان به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول