اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

منتظر تصمیم وزارت‌خانه درباره انتخابات هیأت بدنسازی هستیم/بازگشت فعالیت‌های ورزشی به روال سابق

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از ارسال نامه به وزارت ورزش و جوانان درباره ابطال انتخابات هیأت بدنسازی خبر داد و گفت: فعلا وزارتخانه نظری در این باره اعلام نکرده است و ما منتظر تصمیم وزارتخانه هستیم.

منتظر تصمیم وزارت‌خانه درباره انتخابات هیأت بدنسازی هستیم/بازگشت فعالیت‌های ورزشی به روال سابق

غفار امانلو، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان درباره پیگیری ابطال مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی استان زنجان از سوی وزارت ورزش و جوانان و نامه ارسالی اظهار کرد: این نامه بدون استعلام از اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان به فدراسیون مربوطه ارسال شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه هم اداره کل ورزش و جوانان و هم فدارسیون نامه مربوط را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده است، اضافه کرد: فعلا وزارتخانه نظری در این باره اعلام نکرده است و ما منتظر تصمیم وزارتخانه هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه موارد قانونی در برگزاری این مجمع رعایت شده بود، افزود: به عقیده ما باید مجمع باید تأیید شود، مگر اینکه وزارت‌خانه روی آن پافشاری کند که بازهم پیگیر هستیم.

امانی درباره فعالیت‌های ورزشی باشگاه‌ها با فروکش کردن کرونا نیز گفت: همه محدودیت‌ها برداشته شده و همه باشگاه‌های ورزشی حتی استخرها بدون محدودیت فعالیت دارند و در این مدت تخلفی که باعث پلمب باشگاهی شود را نداشتیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه با فروکش کردن کرونا و از سرگیری فعالیت‌های ورزشی به ویژه‌های اردوهای تیم ملی پیگیر میزبانی رقابت‌های مختلف هستیم، گفت: به هیأت‌های ورزشی هم آمادگی اداره کل اعلام شده و صحبت اولیه انجام شده که در صورت هماهنگی میزبان رقابت‌های ورزشی باشیم.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول