اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدیوئی، مستند ویدیوئی، پادکست، رادیو برگزار می‌شود.

پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛  مراسم رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز با  حضور سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و جمعی از فعالان رسانه‌ای استان برگزار شد.

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدیوئی، مستند ویدیوئی، پادکست، رادیو برگزار می‌شود.

محورهای هشتمین دوره از این جشنواره نیز «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بیانیه گام دوم انقلاب»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزند آوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» است.

فعالیت مستمر رسانه‌ها در حوزه تبیین

در این مراسم سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه اظهار کرد: تشکر می‌کنم از اهالی رسانه که اقدامات و برنامه‌های سپاه و بسیج را به گوش همه می‌رسانند و اعتقاد دارم اگر رسانه نباشد صدا به چند نفر بیشتر نخواهد رسید.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه فقط از دست یک رسانه بر می‌آید که حتی صدا را به آن سوی مرزها هم مخابره کند، گفت: رهبری هم در حوزه رسانه و در حوزه امید بخشی و بصیرت‌دهی به جامعه تاکید دارند.

وی با بیان اینکه رسانه می‌تواند حتی آتش بیار معرکه هم باشد و یا به اقشار مختلف جامعه امید دهد، افزود: رسانه‌های داخلی و بومی وظیفه سنگینی بر دوش دارند چرا که رسانه‌های معاند دشمنانی هستند که از بیرون خط می‌دهند و هدفشان جز بر هم زدن فضا نیست‌.

سردار طهماسبی با بیان اینکه اگر چه مشکلات اقتصادی کشور  بواسطه تحریم‌های ظالمانه است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، گفت: همه در حل مشکلات باید در کنار هم باشیم و باید در راستای حل تمامی مشکلات چاره‌ای اندیشد و رسانه‌ها در این حوزه وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

وی ضمن تاکید بر فعالیت مستمر رسانه‌ها در حوزه تبیین در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: رسانه‌ها برای بصیرت‌دهی به جامعه در حوزه‌‌های مختلف از جمله حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... بیش از پیش قلم فرسایی کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به هشتمین جشنواره ابوذر که در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: جشنواره ابوذر از جمله جشنواره‌هایی است که می‌تواند به نوعی در راستای بصیرت‌دهی و تبیین مثمر ثمر باشد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه نباید در این جشنواره از موضوعات بومی هم غافل شد، اظهار کرد:  موضوعات بومی به نوعی می‌تواند به غیر از جنبه مطالبه‌گری، مسؤولان و متولیان امر را به مسایلی که از دیدگاه مختلف رسانه‌ها به مردم مطرح می‌شود، سوق دهد.

همچنین در  این مراسم هر کدام از فعالان رسانه استان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که از جمله این پیشنهادات بحث مشخص شدن اسامی داوران، بحث ظرفیت‌های پنهان استان، پرداختن به موضوعات بومی و... بود که مطرح شد.

در پایان این مراسم با حضور جانشین فرمانده سپاه استان از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول