اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقاومت فلسطین در سالگرد سیف‌القدس: رژیم اشغالگر مرتکب حماقت نشود

گروه‌های فلسطینی در سالگرد نبرد سیف‌القدس به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هر اقدامی علیه مقاومت هشدار دادند.

مقاومت فلسطین در سالگرد سیف‌القدس: رژیم اشغالگر مرتکب حماقت نشود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطینی امروز (سه شنبه) در سالگرد نبرد «سیف القدس» کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، این گروه‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند، شمشیر قدس همچنان بیرون از غلاف است و ارتکاب هرگونه حماقتی در قبال مسجدالاقصی و فرماندهان مقاومت، درهای جهنم را به روی صهیونیست‌ها بازخواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده، نبرد سیف‌القدس برای یاری قدس، مسجدالاقصی و دفاع از ملت فلسطین انجام شد و منجر به تحمیل اراده ملت فلسطین بر رژیم اشغالگر شد.

گروه‌های فلسطینی سپس به تشدید درگیری‌ها با رژیم اشغالگر با تمام ابزارهای ممکن فرا خواند و افزود: تأکید می‌کنیم که تهدیدات اشغالگر مبنی بر ترور سران مقاومت نشان دهنده ناتوانی، سردرگمی و شکستی است که این رژیم با آن زندگی می‌کند.

آنها تصریح کردند، در صورت انجام این ترور، رژیم صهیونیستی پاسخی دریافت خواهد کرد که پیامدهای آن فراتز از مرزهای فلسطین را شامل خواهد شد.

 گروه‌های فلسطینی در پایان تأکید کردند: رژیم اشغالگر را نسبت به انجام هر حماقتی در خلال رزمایش فعلی‌اش هشدار می‌دهیم و به ملت خود اطمینان می‌دهیم که گروه‌های مقاومت در آمادگی همیشگی برای پاسخ به هر اقدام بزدلانه این رژیم است.  

نبرد سیف القدس در ماه می سال گذشته میلادی (۲۰۲۱) و در واکنش به تجاوز صهیونیست‌ها به مقدسات فلسطینی و قدس رخ داد و ۱۱ روز به طول انجامید. مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها بیش از ۴۰۰۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول