اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس آغاز به‌کار کرد

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس ۲۰۲۲) امروز ۲۰ اردیبهشت با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری ، در پارک فناوری پردیس آغاز به‌کار کرد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس آغاز به‌کار کرد

به گزارش سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری کشور (اینوتکس۲۰۲۲) امروز ۲۰ اردیبهشت با حضور بازیگران زیست بوم علم و فناوری، فعالان صنعتی و جمعی از نمایندگان کشورهای خارجی برگزار شد.

در این مراسم «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری،و « مهدی صفاری‌نیا»، ریاست پارک فناوری پردیس حضور دارند.

در ابتدای مراسم سجاد عباس فشمی، دبیر اجرایی اینوتکس  به تشریح جزئیات رویدادهای فناورانه  این نمایشگاه پرداخت و درخصوص اهداف برگزاری آن  گفت: اینوتکس ۲۰۲۲ با سه هدف مهم گسترش سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری  در حوزه‌ نوآوری  و فناوری و حوزه های استارتاپی، افزایش همکاری‌ها و مشارکت های B2B بین بنگاه‌های اقتصادی و  ایجاد شبکه‌ای از کارآفرین‌های برتر کشور و فعالین اکوسیستم استارتاپی برگزار می‌شود.

مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به خدمات خوب این پارک به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان گفت: امروز بیش از ۴۰۰ استارتاپ، شرکت دانش‌بنیان و فناور در پارک فناوری مستقر هستند. در چند سال گذشته خدمات پارک ۵ برابر رشد کرده است. برنامه‌ی ما این است که تا ۱۰ سال آینده پارک فناوری پردیش ۵ برابر امروز توسعه پیدا کند.امروز محصولات پارک پردیس به بیش از ۲۰ کشور دنیا صادر می شود و سهم بزرگی از اقتصاد دانش‌بنیان کشور مربوط به شرکت‌های فناور پارک فناوری پردیس است.

 علاوه بر ارائه جدیدترین محصولات و خدمات بیش از 400 استارت اپ، شرکت فناور و دانش بنیان، شتابدهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و... در یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، رویدادهای فناورانه متنوعی از جمله استیج اینوتکس، ایستگاه آینده، معرفی نیازهای فناوری صنایع (Reverse Pitch) از ۲۰ اردیبهشت ماه لغایت ۲۳ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول