اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نماینده رشت در مجلس: موضع‌گیری‌های برهم‌زننده وحدت به نفع گیلان رنج‌کشیده نیست

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مباحث عبث و مأیوس‌کننده، سبب استهلاک توان و ظرفیت‌ها می‌شود، گفت: بیانات و موضع‌گیری‌های ما نباید در جهت بر هم زدن وحدت بین خانواده دردکشیده گیلان باشد.

نماینده رشت در مجلس: موضع‌گیری‌های برهم‌زننده وحدت به نفع گیلان رنج‌کشیده نیست

محمدرضا احمدی عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر لزوم حفظ انسجام و وحدت مسؤولین در استان اظهار کرد: برای رفع مشکلات در استان و اقتدار کشور، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت مسؤولین بوده تا از هرگونه التهاب جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه، مشکلات اقتصادی موضوع اصلی و اساسی همه اقشار است و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای حل این مشکلات استفاده کنیم، گفت: اکنون وظیفه مهمی بر دوش احزاب، گروه‌ها و فعالان سیاسی است که با هر گرایشی باید این انسجام را قوام بخشیده و تلاش، همکاری و همدلی به خرج دهند تا آنچه شایسته ملت شریف ایران است، محقق شود.

دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تأکید بر اینکه فارغ از هر گرایش، قوم و زبان، باید برای انسجام دغدغه‌مند بود، افزود: در سایه امن انسجام و وحدت، فائق آمدن بر مشکلات و حل مسائل کشور مقدور خواهد بود.

احمدی با تأکید بر اینکه نباید با مباحث عبث و مأیوس‌کننده، سبب استهلاک توان و ظرفیت‌ها شد، گفت: با همه توان باید تلاش کرد تا اهداف و تغییر در راستای بهبود شرایط به نفع مردم پیش برود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با قدردانی از تلاش‌ها دولت سیزدهم در کشور گیلان علیرغم وجود مشکلات و کارهای بر زمین‌مانده فراوان از گذشته، گفت: از برخی مسؤولین که بجای مطالبه‌گری با مسئله‌سازی موجبات نگرانی مردم عزیز گیلان را فراهم آوردند دعوت کرده تا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دولت برنامه‌های اقتصادی مهمی در پیش دارد؛ همه کمک کنند تا به نتیجه دست یابد، توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس با اشاره به مشارکت حداکثری مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم در عمل نشان دادند علی رقم برخی نارضایتی‌ها و انتقادات نسبت به مسؤولان و شرایط کشور، دغدغه آینده خود را دارند و برای تعالی کشور احساس مسؤولیت می‌کنند که این موضوع درس بزرگی برای همه مسؤولان به‌ویژه تلنگری برای برخی مسئولین است که تا سخنان آن‌ها مخرج مشترک با دشمنان نباشد.

وی با تأکید بر اینکه اصل اساسی اسلام این است که اصل اتحاد در جامعه را نباید فراموشی کرد تا جای اتحاد به خصومت‌ها، تحریک حساسیت‌های سیاسی و ایجاد لجاجت‌ها تغییر نکند، گفت: بیانات، موضع‌گیری‌های ما نباید در جهت بر هم زدن وحدت بین خانواده دردکشیده گیلان باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با بیان اینکه اکنون بیش از همیشه نیاز به‌کارگیری توان حداکثری در راستای انسجام، همدلی و همکاری مسئولانه در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم است، تصریح کرد: در آستانه ورود به شرایط جدیدی هستیم که اگر این موضوع آن‌طور که شرایط می‌طلبد جدی گرفته نشود، انفعال اجتماعی رخ می‌دهد و قطعاً تأثیر منفی آن در ابعاد وسیع جامعه نمود پیدا خواهد کرد.

احمدی سنگری با اشاره به نتایج انسجام و همکاری در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی بیان کرد: همیشه بحث انسجام و همدلی در نوک پیکان دشمنان ایران قرار دارد و همواره در تلاش‌اند تا آن را به تفرقه و اختلاف‌های بی‌اساس در داخل تبدیل کنند زیرا اگر آرامش و انسجام در جامعه حاکم نباشد، هزینه‌های گزافی صرف آن می‌شود و کانون‌های توجه از مسیر اصلی حرکت روبه‌جلو، منحرف خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول