اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع کودکان سرطانی+ عکس

نماینده ولی فقیه در گیلان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت از بیماران کودک بستری در این مرکز عیادت کرد.

حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع کودکان سرطانی+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت هفته سلامت صبح امروز آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان به همراه ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین جمعی از مسوولان دانشگاه، از مرکز آموزشی درمانی ۱۷شهریور رشت بازدید کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با حضور در بخش خون و آنکولوژی و هم‌چنین هماتولوژی با بیماران بستری، کادر درمان و همچنین همراهان بیماران گفت‌وگو کرد.

 

آیت‌الله فلاحتی در این بازدید ضمن عیادت از بیماران و گفتگوی صمیمی و پدرانه با بیماران و همراهانشان، هدایایی را نیز به بیماران کودک بستری اهدا کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در عیادت از بیماران سرطانی بستری در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با تقدیر از زحمات کادر درمان، به اهمیت احیا نفس اشاره کرد و گفت: بنا بر تعابیر اسلامی هرکسی اگر بخواهد جان یک نفر را نجات دهد انگار همه عالم را نجات داده است.

 

فلاحتی داشتن روحیه منعطف و‌ بشاش کادر درمان را در بهبود بیماران حایز اهمیت برشمرد و افزود: بسیاری از بیماران با نگاه، لبخند و روحیه آرام و بشاش پزشکان و پرستاران درمان میشوند.

ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در جریان بازدید از بخش های مختلف ضمن بررسی وضعیت بیمارستان و ارزیابی کمی و کیفی خدمات ارایه شده، با بیماران و کادر درمان گفتگو کرد.

گفتنی است در این بازدید، کودکان بیمار بستری در بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت از حضور و عبادات نماینده ولی فقیه در گیلان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز خرسندی کرده و حضورشان را مایه دلگرمی خود دانستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول