اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۸ زندانی از ابتدای سال به آغوش خانواده بازگشتند

رییس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت زندانی جرایم غیرعمد در استان به آغوش خانواده بازگشتند که پنج نفر آن‌ها در ماه مبارک رمضان آزاد شدند.

۸ زندانی از ابتدای سال به آغوش خانواده بازگشتند

 مجید صیادی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت زندانی جرایم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری به آغوش خانواده بازگشتند که پنج نفر آن‌ها در ماه مبارک رمضان آزاد شدند.

رییس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری مبلغ کل بدهی زندانیان آزاد شده را ۳۸ میلیارد و ۹۲۷ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۱۳۵ ریال دانست که مبلغ ۱۸ میلیارد و ۲۱۳ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۲۹ ریال آن از طریق اعسار تأمین شد.

وی ادامه داد: همچنین هشت میلیارد و ۱۲۴ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۳۰۲ ریال آن از طریق گذشت تأمین شد و یک هزار میلیارد ریال آن نیز آورده خود زندانیان بود.

صیادی به کمک‌های ستاد دیه به آزادی زندانیان نیز اشاره کرد و افزود: چهار میلیارد ریال از طریق وام و هفت میلیارد و ۵۸۸ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۷۰۴ ریال آن نیز به صورت بلاعوض از طریق ستاد دیه و خیران به این مددجویان که همگی مرد بودند پرداخت شد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ۱۳ پرونده دیگر در دست بررسی است و چشمان منتظر خانواده‌های بسیاری به دستان پر مهر خیران است که امیدوارم ما را در ادامه راه کمافی‌سابق یاری کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول