اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

روابط ایران و لهستان می‌تواند سبب پیشرفت دوجانبه شود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان در مراسم استقبال از وزیر خارجه لهستان گفت: مراودات دو کشور می‌تواند سبب پیشرفت دوجانبه شود.

روابط ایران و لهستان می‌تواند سبب پیشرفت دوجانبه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مراسم استقبال از زبیگنیو رائو وزیر خارجه لهستان اظهار کرد: روابط دو ملت از دیرباز دوستانه و خوب بوده است و امروز نیز از میزبانی میهمانان لهستانی خُرسند هستیم.

وی با اشاره به مهاجرت لهستانی‌ها به ویژه کودکان این کشور به اصفهان در خلال جنگ جهانی دوم، افزود: ایرانیان همواره در طول تاریخ از جنگ بی‌زار بوده‌ و هر زمان در هر کجای جهان ظلمی واقع شده است، پناهندگان را با آغوش باز پذیرا بوده‌اند.

جان‌نثاری با بیان اینکه امیدواریم در هیچ کجای جهان جنگ نباشد، گفت: مُراودات دو کشور می‌تواند سبب پیشرفت دوجانبه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان خطاب به وزیر امور خارجه لهستان گفت: خوشحالیم میزبان شخصیت فهیمی هستیم که این دیار را به خوبی می‌شناسد.

زبیگنیو رائو وزیر امور خارجه لهستان نیز در این دیدار افزود: بدون شک ایران و اصفهان از آن زمان تاکنون مهد شکوه و تاریخ بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم اصفهان و ایران بسیار مهمان‌نواز هستند، گفت: ارتباط مردم دو کشور می‌تواند زمینه مناسبی برای توسعه روابط باشد.

زبیگنیو رائو گفت: بر اساس یک فلسفه اخلاقی، انسان مُختار است که به شهری برود یا نرود، اما در مورد اصفهان و ارزش‌های والای آن به طور قطع باید به این شهر سفر کرد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول