اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبر انصارالله: نهضت مردم یمن بر اساس استقلال و رهایی از سلطه دشمنان است

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که مردم یمن در نهضت تمدنی خود بر اساس اصل استقلال و رهایی از سلطه دشمنان حرکت می‌کند و شروعی آگاهانه، عقلانی و با بصیرت دارد.

رهبر انصارالله: نهضت مردم یمن بر اساس استقلال و رهایی از سلطه دشمنان است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه گفت که علیرغم حملات ائتلاف متجاوز، فعالیتهای آموزشی، با عزم و استواری ملت یمن بر اساس ارزش‌ها و توکل به خداوند ادامه یافت.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد،مردم یمن در نهضت تمدنی خود بر اساس اصل استقلال و رهایی از سلطه دشمنان حرکت می‌کند و شروعی آگاهانه، عقلانی و با بصیرت دارد.

وی ادامه داد: «اسلام دین هدایت، بصیرت و دین سودمند خداست که به انسان سود می‌رساند تا انسان بتواند به حقایق دست پیدا کند و از گمراهی مصون بماند. امت اسلام نیز از گمراهی بسیار رنج برد و مفاهیم نادرست بسیاری در آن رواج پیدا کرد».

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد، الگوی ما در آموزش، رسول خدا (ص) است که توانست واقعیت جاهلیت را تغییر دهد و امتی را به وجود آورد که مواضع حکیمانه داشته باشد.

الحوثی با بیان اینکه خطر دشمنان این است که بوقها و قلمهای دروغینی در اختیار دارند که در پی تضعیف و تفرقه امت اسلام است، گفت: «دشمنان رسانه‌های مختلف را به کار می‌گیرند و به گمراه کردن امت ادامه می‌دهند».

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه تمرکز دشمنان بر روی نسل جدید و جوانان است، خاطر نشان کرد، هدف از این حملات، فاسد کردن و به تباهی کشاندن آنان است تا مسیر درست را طی نکنند و نتوانند به عنوان یک ملت مستقل و قدرتمند به پا خیزند.

الحوثی در پایان تأکید کرد که هدف از حملات تبلیغاتی علیه ملت یمن، خاموش کردن روحیه ایمان آزادیبخش است.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول