اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آغاز عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی

عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان درمیان به طول ۲۳ کیلومتر بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی طرح‌های  آبرسانی محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی عملیات اجرایی احداث استخر ذخیره آب در روستای خانکوک شهرستان فردوس آغاز شد.

این استخر ذخیره آب با حجم ۳۰۰ متر مکعب با مشارکت مدیریت جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی و مالکین چاه موتور با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال با اهدف افزایش بهره‌وری آب این چاه موتور احداث می‌شود.

همچنین در مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و مسئولان شهرستانی و خراسان‌جنوبی عملیات آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان درمیان آغاز شد.

این طرح در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه‌های امام حسن مجتبی(ع) نیروی زمینی سپاه و با نام مجتمع آبرسانی خونیک چهارتنگ انجام می‌شود.

طرح آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان درمیان توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با همکاری آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی به طول ۲۳ کیلومتر خط انتقال انجام می‌شود و با اجرای این طرح ۲۱۱ خانوار از این نعمت برخوردار می‌شوند.

پیش از این نیز ۲ پروژه آبرسانی مجتمع خیرآباد و اشک با بهره‌مندی ۴۵۰ خانوار توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری  به اتمام رسید و توسط فرمانده نیروی زمینی سپاه  افتتاح گردید.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول