اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در مهران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران گفت: ۲ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در مهران جهت تعمیر سکوها، پروژکتور ورزشگاه و تکمیل پیست تخصیص داده شد.

اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در مهران

امیر صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: زمین چمن ورزشگاه شهدای شهرستان مهران در مرحله کاشت و رویش است؛ قبلا چمن به صورت بذر پاشی انجام می‌گرفت اما چمن ورزشگاه مهران یک نوع نوینی است که در جنوب کشور کاشت و به صورت نشاء کاری انجام می‌گیرد.

وی افزود: اعتبار این پروژه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که با توجه به پیشرفت پروژه تخصیص داده می‌شود و همچنین ۶۰ تا ۷۰ درصد پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران ادامه داد: یک زمین چمن دیگر در روستای بانرحمان زودتر از موعد کار عملیاتی آن در حال انجام است که هفته‌های آینده کلنگ زنی این پروژه توسط مسئولین استان انجام می‌گیرد و این نوید را به ورزشکاران خواهیم داد که تا تیر ماه همزمان این پروژه هم افتتاح شود.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: در سفر استاندار ایلام به شهرستان مهران و بازدید از پروژه ورزشگاه شهدای مهران برای پروژه‌های نیمه تمام ورزشی ۲ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه جهت تعمیر سکوها، پروژکتور ورزشگاه و تکمیل پیست اعتبار تخصیص داده شد که فاز دوم آن در آینده به مناقصه گذاشته و کار عملیاتی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول